پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از طاهری و حضور گرشاسبی در پرسپولیس، مطالبات برانکو سر جای خود باقی است و از عرب گرفته تا انصاری فرد و سپس رسول‌پناه، هیچ کدام نتوانستند پولی به ایوانکوویچ بپردازند.

برانکو برای تامین خواسته هایش ناگزیر به شکایت از پرسپولیس شد و مدارک او آنقدر مستدل بود که فیفا بدون چک و چانه علیه این باشگاه رای صادر کرد. حالا حتی تقاضای تجدیدنظر باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی حکمیت ورزش نیز اوضاع را تغییر نداد تا پرسپولیس فقط ۴ روز دیگر برای پرداخت یک و نیم میلیون یورو برانکو فرصت دارد.

این بدهی هر طور شده باید پرداخت شود چون تبعات این اتفاق به قدری سنگین است که کمر این تیم می شکند. پرسپولیس در صورت عدم پرداخت این بدهی، با ابلاغ حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد و سپس احکام کسر امتیاز، حذف از لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ یک در بازه زمانی سه ماهه انتظار این باشگاه را خواهد کشید اما حتی در صورت پرداخت بدهی نیز کار تمام نخواهد شد و پرونده های بودیمیر، کالدرون و... در انتظار رسول‌پناه و هیئت مدیره پرسپولیس خواهند بود.

با این همه رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده هایی برای پرداخت پول برانکو داده اما هرگز درباره منابع مالی پرسپولیس، چگونه پرداخت این بدهی و موعد آن سخنی گفته نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: