پایگاه خبری خانه فوتبال:

میلان با تاثیر فراوان زلاتان پس از دوران آماری فوق‌العاده در سری‌آ را به ثبت رسانید.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ پس از دوران کرونا برخی از تیم‌ها با افت شدید در سری‌آ ایتالیا روبه رو شدند که لاتزیو مهمترین آنها بود. تیمی که پیش از تعطیلی فوتبال در رده دوم قرار داشت و با یوونتوس بر سر قهرمانی می‌جنگید ولی پس از شیوع کرونا کاملا افت کرد و در نهایت به مقام چهارم بسنده کرد.
اما بر خلاف لاتزیو و تیم اینزاگی، برخی تیم‌ها کاملا متفاوت ظاهر شدند و آماری فوق‌العاده را به ثبت رساندند.
بهترین تیم سری‌آ ایتالیا پس از دوران کرونا میلان بود که با درخشش زلاتان و دیگر بازیکنان روسونری این تیم به لیگ اروپای فصل آینده صعود کرد.

میلان پس از دوران کرونا بیشترین امتیاز در بین تیم‌های سری‌آ‌ را کسب کرد و توانست 30 امتیاز را بدست آورد.

35nk6H5P0gl4

آتالانتا که با گاسپرینی، پدیده این فصل ایتالیا بود با 27 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. این تیم در نهایت به رده سوم سری‌آ رسید و سال آینده باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. البته این تیم در یک چهارم نهایی این فصل رقابت های لیگ قهرمانان باید با پاری سن ژرمن دیدار کند و در صورت پیروزی می‌تواند به جمع 4 تیم پایانی اروپا برسد.

رم و اینترمیلان با 25 امتیاز پس از دوران کرونا به رده سوم رسیدند و ناپولی با 23 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

یوونتوس که به قهرمانی سری‌آ رسید پس از دوران کرونا اتفاقا عملکرد آن چنان مثبتی از لحاظ امتیاز نداشت و تنها 20 امتیاز گرفت و در بین این تیم‌ها در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در پایان مسابقات ایتالیا و در جدول سری‌آ یوونتوس با83 امتیاز صدرنشین و قهرمان شد و تیم‌های اینترمیلان 82، آتالانتا 78، لاتزیو 78 در جایگاه‌های دوم تا چهارم ایستادند.

تیم‌های رم 70، میلان 66 و ناپولی 62 نیز در جایگاه پنجم تا هفتم ایتالیا در فصل 2019-2020 قرار گرفتند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: