پایگاه خبری خانه فوتبال:

 این پارامترها را میتوان به صورت یک سری سوال مطرح کرد.

 

1.آیا من به اندازه کافی سرحال هستم که به خرید بروم؟ اگر احساس بیماری می‌کنید، نباید بیرون بروید.

یکی از مهمترین مباحثی که این روزها ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پزشکان مطرح می کنند بالا بودن سطح ایمنی بدن و به ویژه استراحت کافیست.

پس تا حد ممکن در خانه بمانیم و از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنیم.

2.آیا من جزو گروهی هستم که نیاز به محافظت دارند؟ اگر بله، پس اکیدا نباید بیرون بروید.

اگر نیاز به مراقبت خاصی داریم یا علائم بیماری را داریم بایستی برای جلوگیری از شیوع حتی الامکان از خانه بیرون نرویم.

 

3.آیا امروز نیاز به خرید دارم؟

این برهه ی زمانی خاص ، اصلا مناسب برای گشت و گذارهای بازار نیست؛ در جواب به این سوال نیز، بهترین و کم خطر ترین راه استفاده از فروشگاههای اینترتی است و اگر این امکان وجود ندارد بهتر است از فروشگاه های خلوت و کم جمعیت استفاده کرد.

 

4.آیا می‌توانم بدون خرید وسیله خاصی نیازم را مدیریت کنم و کاری انجام دهم؟ به عنوان مثال، آیا می‌توانم نان خودم را بپزم؟

اگر در امرار معاش و نیازهای روزمره خللی وارد نمی شود بهتر است از بعضی از فرعیات و کالاهای غیر ضرور اجتناب کنیم و یا اینکه خودمان در خانه تولید کنیم و یا اگر این امکان وجود ندارد از طریق وب سایت های فروشگاهی تهیه کنیم.

 

5.آیا من آسیب پذیر هستم و اگر چنین است، می‌توانم از شخص دیگری بخواهم برای من خرید کند؟

اکثر افراد شرایط و متابولیسم بدن خود را به خوبی می دانند و متوجه می شوند هنگامی که در شرایط خاصی واقع می شوند احساس نارضایتی و یا حتی بیماری می کنند؛ پس بهتر است از مکان های پر تردد و شلوغ اجتناب کنند و این امر را به دیگر اعضای خانواده بسپارند. اگر تنها هستید بهتر است از طریق تارنمای فروشگاهی استفاده کنید.

6.آیا می‌توانم به فروشگاه های محلی خلوت تر مراجعه کنم یا با فروشگاه های محلی ترتیبی دهم که اجناس مورد نیازم را جمع آوری و ارسال کنند؟

بهترین و منطقی ترین راه برای خرید سنتی، مغازه های خلوت و کم تجمع داخل محل است. بسیاری از مواقع حضور در مکانهای شلوغ و پر ازدحام  یک حس بیماری به ما تلقین می کند و روحیه ما را تحت تاثیر قرار میدهد. پس توصیه می شود تا حد امکان از تماس فیزیکی و حضور رو در رو جلوگیری کنید.

 

7.آیا می‌توانم آنلاین خرید کنم؟

اساسی ترین و منطقی ترین راه در این شرایط اضطراری خرید آنلاین است.

 

 فروشگاه اینترنتی بازار میوه با تجربه نزدیک به یک قرن فعالیت در بازار سنتی، آینده بازار سنتی را لزوما در عرصه دیجیتال مارکتینگ میبیند و توصیه می کند برای ریشه کن کردن هر چه سریع تر ویروس کرونا از تجمع و خرید فیزیکی اجتناب کنید.

 

با گسترش تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی ها، دغدغه مندی در بسیار از مسائل و مباحث یک امر اجتناب ناپذیر به شمار میرود؛ از همین رو استفاده از شرایط محیطی متناسب با این امر هم یک ضرورت قلمداد می شود. یکی از مهمترین و اساسی ترین چالش های پیش روی بشر در آینده نه چندان دور، استفاده از عرضه ی دیجیتال مارکتینگ به سبب همین دغدغه های ایجاد شده است. تحول صنایع، تغییر در واسطه گری های مالی، دگرگونی در نظام عرضه و تقاضا، مهمترین عواملی است که می تواند متاثر از کسب و کارهای اینترنتی باشد. به تحقیق، نیازهای بشر نیز، دستخوش تغییراتی خواهد شد که بسیاری از آنها قابل پیش بینی نیست. در ادامه چندی از ساده ترین منافعی که درسالیان اخیر نصیب جوامع شده است را به اختصار توضیح میدهیم:

1.سهولت خرید

این روزها اکثر افراد باتوجه به دغدغه های شغلی و معیشتی به دنبال راهی هستند که کمتر در تردد برای خرید وسایل و مایحتاج خود باشند؛ بنابراین آسانترین راه برای این افراد خرید اینترنتی  است.

2.خرید مقرون به صرفه 

ویژگی مهمتر از سهولت خرید، قیمت ارزنده درخرید است. هنگامیکه فروشگاهی به صورت آنلاین میوه را به فروش می رساند هزینه ها به مراتب کمتر از راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی است و بنابراین می تواند محصول خود را با تخفیف بیشتر و قیمت کمتری به دست مصرف کننده برساند.

3.تنوع و کیفیت محصول 

 طبق مطالعات صورت گرفته، هنگامیکه افراد به صورت فیزیکی برای خرید محصول مراجعه می کنند، با شرایطی مواجه می شوند(نظیرکمبود وقت، خستگی ناشی از تردد، عدم آشنایی با کالای مرغوب) که از بعضی ضعفهای محصول غافل می شوند و بعضا نارضایتی حاصل می شود. به عقیده ما، مهمترین ویژگی خرید آنلاین میوه، مقایسه ی محصولات با یکدیگر است؛ زیرا فروشگاه اینترنتی تنوع گسترده تری از محصولات را داراست و هر محصولی را با توجه به کیفیت و مختصات خود معرفی می کند و غرضی در معرفی محصولات ندارد.

4.تحویل در سریع ترین زمان

یکی دیگر از ویژگی های خرید محصول به صورت آنلاین، سرعت انجام کار است. با توجه به سرویس های جدید ارسال محصولات، در اکثر مواقع سرعت انجام کار از خرید فیزیکی بیش تر است. با توجه به  بررسی ها و بهینه سازی های انجام شده، متوسط زمان ارسال در فروشگاه بازارمیوه به 40 دقیقه در سراسر شهر تهران رسیده است.

5.اطلاعات محصول

اطلاعات محصول خصوصا در میوه بسیار حائز اهمیت است. باتوجه به شباهت ها و تخصصی بودن امر، اکثریت جامعه تمایز محل کشت و میزان آفت را تشخیص نمی دهند. بهترین راه، استفاده از اطلاعات فروشگاه بازارمیوه برای تشخیص این تفاوت هاست. شما می توانید با کلیک کردن روی محصول منتخب، اطلاعات و مختصات منحصر به آن محصول را جویا شوید.

www.bazarmive.com

www.nora-clinic.com

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: