پایگاه خبری خانه فوتبال:

ملی پوش فوتسال ایران پس از 4 سال بازی در قزاقستان راهی بنفیکای پرتغال شد.
​به گزارش خبرگزاری فارس، ملی پوش فوتسال ایران که 4 سال در غیرت قزاقزستان توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی بنفیکای پرتغال شد.
محمد طیبی پس از رسیدن به بنفیکا گفت: بسیار خوشحالم که به این تیم پیوستم.چالش خوبی برای من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم به پیروزی رسیم چون بنفیکا در طبیعتش همیشه پیروز بوده است.

وی ادامه داد: وقتی شما در بنفیکا هستی فقط پیروزی و برد اهمیت دارد. تمام بازیکنان به بنفیکا به عنوان یکی از بزرگترین تیم های دنیا احترام می‌گذارند که تاریخ پرشکوهی نیز دارد.

طیبی گفت: من چند باری مقابل بنفیکا بازی کرده‌ام و کاملاً آگاه هستم که آنها چقدر تیم خوبی هستند. امیدوارم بتوانیم بهتر و بهتر شویم.

ملی پوش فوتسال ایران تصریح کرد: بنفیکا هواداران زیادی نیز در کل دنیا دارد، بیشتر از هر تیمی در پرتغال و من تاکنون 9 پیام محبت آمیز دریافت کرده‌ام و برای بازی در این تیم خیلی هیجان‌زده هستم. تمام سعیم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد و بتوانم خاطرات خوبی برای هواداران رقم بزنم. اطمینان دارم که می‌توانیم به موفقیت و پیروزی ادامه دهیم و جام‌های زیادی بدست آوریم و بخشی جدید در تاریخ این باشگاه را ترسیم کنیم. به همین خاطر من به بنفیکا آمدم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: