پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست اظهار داشت: بی‌تردید ارتقا وضعیت معیشتی، تأمین رفاه و برنامه ریزی در حوزه‌های مسکن، سهام و کاهش آسیب‌های اجتماعی کارگران از مهمترین برنامه‌هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام ویژه ای در عملیاتی شدن آن دارد.

وی افزود: عطف به مستندات قانونی به ویژه اصل ٣١ قانون اساسی و نیز ماده ١٤٩ قانون کار و آئین نامه اجرایی آن در موضوع مسکن کارگری و همچنین تاکید رئیس جمهور و اهتمام ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه مشترک میان وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی با هدف ایجاد ٢٠٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در دی ١٣٩٨ منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: این معاونت، مسئولیت راهبری، هماهنگی، انسجام بخشی و تنظیم بخش‌های متعدد و پیشبرد تفاهم نامه را بر عهده دارد.

صادقی فر بر جلب مشارکت همه جانبه شرکای اجتماعی حوزه کار و تعیین ساز و کار اجرایی طرح‌هایی مانند تأمین مسکن کارگران و بازنشستگان تاکید کرد.

معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح مدل‌های ۹ گانه این معاونت در تأمین مسکن کارگران و سایر اقشار جامعه هدف، هدفمند کردن مساعدت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ارتقای شاخص دستیابی به مسکن و عدالت اجتماعی را ضروری دانست.

گفتنی است؛ اعضای کارگروه مسکن کارگری و مدیران اموراجتماعی استان‌های سراسرکشور نیز در این نشست حضور داشتند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: