پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسول زمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که ۳ بازی تا پایان لیگ باقیمانده، اما تیم ما در شرایط فعلی به یک شوک و نیروی روانی خوب نیاز داشت که با توجه به اینکه رحمان رضایی از بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار سابق ذوب آهن و از ملی پوشانی بوده که سابقه حضور در لیگ ایتالیا و مصاف با بزرگان فوتبال را در کارنامه خود دارد می تواند از نظر روحی به بازیکنان تیم کمک کند. بازیکنان ذوب آهن می توانند تجارب خوبی از وی بگیرند و باعث انگیزش در آنها شود.

وی افزود: به عنوان بازیکن قدیمی این تیم که در حال حاضر در کادر تیم فعال هستم اضافه شدن رحمان رضایی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر با همدلی بیشتر تیم، بتوانیم در ۳ بازی باقیمانده امتیازات خوبی را بگیریم.

وی افزود: بدشانسی و ناداوری موجب شد تا ذوب آهن در جایگاهی که نباید باشد قرار بگیرد، رده دوازدهم جایگاه واقعی ذوب آهن نیست، بازیکنان ذوب آهن  بسیار خوب و باتکنیک هستند، اگر در بازی های باقیمانده کمی خود را باور و با تمرکز بازی کنند می توانیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.

وی با اشاره به گذشته تیمش گفت: در بازی با ماشین سازی، صنعت نفت مسجد سلیمان ناداروی بسیاری در حق تیم ما شد، در یک بازی ۲ گل سالم می زنی و رد می شود و یا در بازی دیگری که ۷۰ دقیقه سوار بازی هستی و به یکباره بدون دلیل مدافع ما اخراج می شود، واقعا نمی دانم در فوتبال ایران چه می گذرد، انگار نتایج بیرون از زمین و از قبل رقم خورده است.

زمانی در خصوص اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی تیم ذوب آهن با توجه به ۳ بازی باقیمانده خاطرنشان کرد: در جایگاهی نیستم که در این زمینه صحبتی داشته باشم، گل گهر نیز سرآسیابی را به عنوان مربی به کادر خود اضافه کرد در حالی که او انتخاب بهتری داشت پس باید پیش بینی کرد گل گهر او را برای فصل بعدی از الان به تیم اضافه کرده است؟ به هر جهت موضوعی است که مسئولان باشگاه هوشمندانه این انتخاب را انجام داده اند و با شناختی که از رضایی دارم و انعطافی که لوکا در مشورت با کادر خود دارد می توانیم با اتخاذ تاکیتکهای مناسب نتیجه بگیریم تا فصل به پایان برسد و اگر این کادر در تیم ماندنی شدند باید برای فصل بعد با یک تفکر جدید و قدرتمند تیم بسته شود. ذوب آهن تیم ریشه دار و همواره مدعی بوده است، با این تیم عناوین بسیاری در ایران و آسیا به دست آوردیم، حال ذوب آهن خوب نیست و به شدت نیازمند حمایت است.

مربی دروازه بانان ذوب آهن در ارتباط با شرایط دروازه بان تیمش گفت: از بازی ماشین سازی به تیم اضافه شدم و تمام تلاش خود را در تمام بازیها انجام داده ام که بهترین راهکارهای فنی و روحی و روانی را برای دروازه بانان تیم ایجاد کنم تا بتوانند عملکرد خوبی در درون دروازه داشته باشند، اما قبول کنید در این فرصت نمی توان کار پایه ای انجام داد. اما مطمئن باشید که تمام تلاش خود را برای حراست از دروازه ذوب آهن انجام خواهیم داد، آنچه به دروازه بانان خود می گویم این است که شما به عنوان دروازه بان وظیفه خود را که گل نخوردن است انجام دهید تا حداقل امتیاز را در نتیجه تساوی به دست آوریم.

زمانی با اشاره به نفرات بومی کادر ذوب آهن تصریح کرد: حضور افرادی مثل استکی، صلصالی و رضایی که دوران بسیار خوب و شکوفایی در ذوب آهن داشتند می تواند به ذوب آهن کمک کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: