پایگاه خبری خانه فوتبال:

این تصویر به خوبی نشان می دهد که تیم فوتبال سپاهان و در راس این تیم امیرقلعه نویی شرایط خوبی ندارد و از نوع بازی تیمش راضی نیست.

هفت آبان ٩٢ آخرین ملاقات رسمى قلعه نویى و مجیدى بود که فرهاد چهار گوشه زمین را در بازى استقلال – مس بوسید و براى همیشه از فوتبال رفت.

آن زمان خیلی ها خداحافظى فرهاد را به روابط تیره اش با امیر قلعه نویی نسبت دادند و البته هیچ کدامشان این موضوع را نه تأیید کردند و نه تکذیب. در تمام این سالها روابط امیر و فرهاد همیشه خاکسترى بوده و مشخصا با یکدیگر حال نمى کنند.

دو باخت قلعه نویی مقابل استقلال مجیدى در ده روز پرونده حضور او در سپاهان و حتی استقلال فصل بعد را بست تا امیر براى آینده دوران مربیگرى خود به فکر طرح و اندیشه اى نو باشد.

البته سرنوشت امیر دست خودش بود. او اگر پیش از گزینه شدن اسکوچیچ برای تیم ملی، سرمربیگری تیم ملی را می پذیرفت و از سپاهان جدا می شد احتمالا اعصاب آرام تری هم می داشت و کارش به سی سی یو و آی سی یو نمی کشید. بعضی وقتها فکر داشتن همزمان خدا و خرما، باعث سردرگمی و خسارت می شود. بعضی ها می گویند امیر یک فصلی استراحت می کند و برخی می گویند او سرمربی فصل بعد تیم کرمانی تازه صعود کرده به لیگ برتر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: