پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ ممکن است نظرش را در مورد ایوان پریشیچ تغییر داده و وینگر کروات را از اینترمیلان به صورت قطعی به خدمت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تا به حال تصور می شد بایرنی ها بعد از اتمام لیگ قهرمانان اروپا به همکاری با پریشیچ خاتمه دهند.

طبق آنچه رسانه ها عنوان می کردند، تیم قهرمان بوندس لیگا با جذب چند هفته قبل لروی سانه از نظر وینگر آسوده خاطر شده و نیازی به مهاجم کروات نداشته است. به این ترتیب تصور می شد پریشیچ به اینتر باز می گردد و دوره یک فصل حضور قرضی اش در مونیخ تمام می شود.

اما حالا اوضاع طور دیگری به نظر می آید. او در بازی شب گذشته با بارسلونا و برد 8 بر 2 بازی فوق العاده ای ارائه کرد و گل هم زد.

از طرفی در اظهارات هفته گذشته هانس دیترفلیک، سرمربی تیم باواریایی عنوان شد حتی بعد از به خدمت گیری سانه، نیاز است که بایرن وینگرهای بیشتری در اختیار داشته باشد.

مربی 55 ساله به خاطر فشردگی کرونایی فصل بعد، از باشگاهش خواست همچنان تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی بال جدیدی را جذب کند و کادر بازیکن کاملی در اختیارداشته باشد.

xFDAnfbuocpZ

در کنار مطرح شدن این نکات، امروز جیان لوکا دی ماریتسیو روزنامه نگار مطرح ایتالیایی بحث احتمال خرید پریشیچ از اینترمیلان را مطرح کرد.

وی گفت مدیریت باشگاه مونیخی بر این باور است که فوروارد 31 ساله کروات، از کارایی خوبی برخوردار است و می تواند به تیم فصل بعد کمک کند. البته آنچه مد نظر بایرن است، این که با رقمی پایین تر از 20 میلیون یورو مورد نظر اینترمیلان، به توافق برسد.

وینگر ملی پوشی که با تیم کشورش عنوان نایب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه را کسب کرد، در فصل اخیر 36 بازی کرده که 8 گل به ثمر رسانده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: