پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدد جباری درباره علت عدم اجازه حضور او در تمرینات و بازی‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به خدا نمی‌دانم مشکلم چیست. تا مرا دم درِ رختکن می‌برند اما فرهاد مجیدی بدون اینکه مستقیم صحبتی انجام دهد، به سعید رمضانی سرپرست تیم می‌گوید جلوی چشم سرمربی نباشم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا نمی‌گویند جرم من چه چیزی بوده که پس از 30 سال آبروی مرا بردند، آن هم کسی که میان استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها عزت و احترامی دارد. 

تدارکات تیم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از رفتاری که با او صورت می‌گیرد، گفت: وقتی زن و شوهری با هم اختلافی دارند، در دادگاه مشکلات‌شان را می‌گویند و سپس جدا می‌شوند. من گدای فوتبال هستم اما گدای مجیدی نیستم. شما آبروی مرا نزد بازیکنی که 2 روز است به استقلال آمده، بردید.

جباری خاطرنشان کرد: چطور تا رختکن همراه تیم هستم اما یک نفر دیگر باید به من بگوید جلوی چشم مجیدی نباش؟ چه اشتباهی مرتکب شده‌ام که باید این رفتارها را ببینم؟ پس از این همه سال، در خلوت خودم اشک می‌ریزم و کسی نیست با من صحبت کند. چقدر برای تیم زحمت کشیدم، آیا اعضای تیم می‌دانند چطور لباس‌های‌شان آماده می‌شود؟ ماهی 70،80 هزار تومان قبض پول تلفن همراه من است که به خاطر استقلال پرداخت می‌کنم. بارها از جیب خودم برای تیم هزینه کردم اما با من اینگونه رفتار کردند. مجبورم با این شرایط خودم بروم تا بیشتر از این آبرویم ریخته نشود. 

وی در پایان گفت: محمد دانشگر را چرا اخراج کردید؟ چون از اتوبوس جا ماند و تماس گرفت برگردید تا مرا سوار کنید؟ آیا دلیل اخراج بازیکنی که پایش در بازی با سپاهان آسیب دید، این بود؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: