پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم استقلال به دلیل واکنش فرشید باقری در تمرین روز گذشته به مربی این تیم، این بازیکن را از ادامه تمرین با آبی پوشان محروم کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت محمد دانشگر را از حضور در تمرینات استقلال منع کند و این بازیکن را که در استوری خود اعلام کرده به خاطر شجاعیان و چشمی برای استقلال بازی کرده،در اختیار باشگاه بگذارد.
ساعاتی بعد البته سرمربی تیم فوتبال استقلال فرشید باقری را نیز در اختیار باشگاه گذاشت تا دومین بازیکن از حضور در تمرینات محروم شود.
در ابتدا این تصور به وجود آمد که باقری به دلیل درگیری لفظی که با مصطفوی در جریان بازی با پیکان داشت توسط مجیدی کنار گذاشته شد اما ماجرا چیز دیگری است.
در جریان تمرین روز گذشته سرمربی استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص مسائل مختلف با آنها صحبت کرد. مجیدی در شرایطی بازیکنان را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست تمرکز کنند اما در بین صحبت‌های سرمربی استقلال فرشید باقری به یکباره ناراحتی خود را به دستیار مجیدی به شکلی عجیب نشان داد.
باقری خطاب به مجیدی گفت: شما ما را به آرامش دعوت می‌کنید اما دستیار شما که قبلا در استقلال مسئول آنالیز کامپیوتری بازی‌ها بوده اطلاعات غلط به خبرنگاران در مورد وضعیت بازیکنان می‌دهد! البته هافبک استقلال صحبت‌های دیگری را هم مطرح و از مصطفوی انتقاد کرد که همین موضوع باعث شد مجیدی خطاب به باقری بگوید محل تمرین را ترک و دیگر در تمرینات شرکت نکند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باقری ظاهرا تا پایان تمرین در رختکن سالن وزنه باقی مانده و بعد از اینکه بازیکنان و کادر فنی سالن وزنه را ترک کردند خودش به صورت اختصاصی تمرین کرده است.

ظاهرا استقلالی‌ها تصمیم دارند جلسه کمیته انضباطی باقری و دانشگر را هر چه زودتر برگزار کرده و در صورت عذر‌خواهی باقری از مصطفوی شرایط بازگشت وی به تمرینات پیش از دربی را فراهم کنند.

از روز گذشته و بعد از کنار گذاشتن این 2 بازیکن توسط مجیدی، اکثر کارشناسان فوتبال از تصمیم سرمربی استقلال به دلیل برخورد با بی نظمی استقبال کرده و به حمایت از سرمربی آبی پوشان پرداختند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در بوشهر میهمان شاهین خواهد بود و آبی پوشان چهارشنبه هفته اینده در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌روند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: