پایگاه خبری خانه فوتبال:

صبح امروز اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مدیربرنامه اش، به فدراسیون فوتبال رفت تا جلسه ای با بهاروند، سرپرست فدراسیون و احتمالا مهدی محمد نبی دبیرکل این فدراسیون داشته باشد.

البته به خاطرماجرای ویلموتس و حاشیه های پیش آمده، دوربین خبرگزاری صدا و سیما به فدراسیون فوتبال رفت تا پس از اعلام رای محکومیت فدراسیون فوتبال ، در رابطه با تصمیمات بعدی این فدراسیون گزارش تهیه کند.

البته نبی اعلام کرد یک کارگروه ویژه برای ماجرای پرونده ویلموتس و پیگیری آن در دادگاه کاس، توسط تیم حقوقی تشکیل شده است. 

در روزهای گذشته اسکوچیچ چند بار به دیدن مدیران فدراسیون فوتبال رفته است که بنا به تکرار این دیدار ها به نظر می رسد جلسات اسکوچیچ و مدیران فدراسیون حاوی نکات و خبرهای مهمی باشد. شاید دلیل این دیدار ها ایجاد هماهنگی با برنامه های شروع لیگ برتر آینده و زمان آماده سازی تیم ملی بزرگسالان باشد اما برنامه بازی های تیم ملی چندی قبل توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق افتاد شاید دلیل این دیدارها چیز دیگری باشد.

اسکوچیچ حق و حقوقش را می خواهد و احتمالا با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، این پرداخت حقوق ها به تاخیر افتاده است. حالا فدراسیون فوتبال درگیر پرونده پرداخت بزرگ ترین غرامت تاریخ ورزش ایران است و در این میان شاید اسکوچیچ از اینکه احتمالا منابع مالی لازم در اختیارش قرار نگیرد و در ادامه راه راهیابی به جام جهانی 2022 به مشکل بخورد نگران است.

باید دید جلسات متعدد اسکوچیچ و مدیر برنامه هایش با فدراسیونی ها ممکن است منجر به چه تصمیماتی از سوی طرفین شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: