پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن روشن بازیکن شاخص فوتبال ایران برای عبور از بحران گسترده ای که فوتبال ایران گرفتار آن شده فقط یک راه حل دارد؛ تعطیلی فوتبال!

روشن در خصوص راهکارهای فسادزدایی در فوتبال ایران می گوید؛ «در فوتبال ایران آدم‌های ناسالم زیادی فعالیت می‌کنند؛  اگر اینگونه نبود امروز وضعیت فوتبال کشورمان به این شکل نبود. فوتبال ایران سالم نیست و این را می‌توانم خیلی شفاف اعلام کنم.

خدا را شکر می کنم یک آدم معمولی هستم و چند مرتبه امکان حضور در این فساد را داشتم اما زیر بار نرفتم. ما فوتبالی‌ها عاشق این رشته هستیم و هیچگاه حاضر نیستیم به آن آسیب برسانیم. امیدوارم روزی از امثال من عاشق در راس مدیریت فوتبال بهره‌مند شوند.»

حرف آخر حسن روشن این است؛ «تعطیلی فوتبال برای سه سال بهترین راه حل برای فسادزدایی در این رشته ورزشی است. کره‌جنوبی ۲۴ سال پیش از ما ۶ گل دریافت کرد و بعد از آن شکست، سه سال فوتبال خود را تعطیل کرد و با قدرت تمام به این رشته بازگشت .وقتی فوتبال را تعطیل کردیم باید آدم‌های نادرستی که در آن هستند را شناسایی کنیم و کنار بگذاریم. در کنار این مساله سه سال روی جوانان کار کنیم و با قدرت و با سلامت کامل به میادین بازگردیم.»

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: