پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکشنبه شب در ورزشگاه دالوژ لیسبون، بایرن و پی اس جی فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. بایرن با گذر از سد چلسی، بارسا و لیون توانسته راهی فینال شود و پی اس جی هم دورتموند، آتالانتا و لایپزیش را از پیش رو برداشت تا به بازی نهایی برسد.

به خصوص برتری 8-2 بایرن بر بارسلونا تحسین های جهانی را به سمت تیم تحت هدایت هانسی فلیک برد و ترس بزرگی را هم به جان رقبا انداخت. پی اس جی هم با در اختیار داشتن نیمار و کیلیان امباپه حریفی دشوار برای هر تیمی محسوب می شود.

فرانتس بکن بائر اسطوره بایرن و فوتبال آلمان در مورد بازی فینال به اسپورت 1 گفت:« بایرن مونیخ همیشه یک ذهنیت برنده دارد اما با توجه بازی های اخیری که از پی اس جی دیده ام، باید بگویم که خیلی خیلی خوب بازی می کنند. من از شیوه بازی های این تیم خوشم می آید.

قبل از مصاف بایرن و بارسا این حس را داشتم که بایرن می تواند با استفاده از نقاط ضعف بارسا به این تیم ضربه بزند و همینطور هم شد ولی برابر پی اس جی قضیه متفاوت است. شما نقطه ضعفی در پی اس جی نمی بینید و بازیکنی هم در دنیا نیست که از مصاف با نیمار و کیلیان امباپه نگران نباشد. پی اس جی در تمام خطوطش تیمی متوازن و بی نقص است و فینال خیلی دشواری برابر آنها خواهیم داشت.»

بکن بائر در مورد مقایسه بین توماس توخل سرمربی پی اس جی و هانسی فلیک سرمربی بایرن گفت:« توماس توخل قبلا در بوندسلیگا خودش را ثابت کرده بود و حالا در پی اس جی مربی یک تیم بزرگ است. فلیک اینطور نبود ولی در همین مدتی که سرمربی بایرن شده، نشان داده است که راه کار کردن با ستاره های بزرگ را می داند. نتایج او نشان می دهد که ارتقای سطح پیدا کرده و حالا با یک مربی بزرگ روبرو هستیم. از این جهت باید به فلیک تبریک گفت.»

بهترین بایرن تاریخ:« این مقایسه درست نیست چرا که با نسل های متفاوتی مواجه هستیم. به سختی بتوان بایرن دوران های مختلف را باهم قیاس کرد. خوشبختانه بایرن در همه مقاطع تاریخش، تیمی پرافتخار و پیروز در اختیار داشته است.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: