پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشاد پیوس پس از صعود با سپیدرود به رقابت های لیگ یک، بی‌مهری‌های زیاد دید اما هرگز اعتراض نکرد و در دومین فرصتی که این بار در چوکا تالش نصیبش شد با این تیم به لیگ آزادگان صعود کرد. او حالا می‌گوید: «همانطور که می‌دانید شرایط لیگ دسته دو خیلی سخت و متفاوت از لیگ یک و لیگ برتر است چرا که رقابت در این سطح خیلی فشرده و سنگین است و اینطور نیست که چند تیم مشخصاً برای صعود در تلاش باشند و چند تیم برای بقا بجنگند و ابتدای لیگ همه تیم‌ها با انگیزه قهرمانی وارد می‌شوند و از طرفی نظارت در این سطح خیلی پایین است و تبانی و شرط بندی و اشتباهات داوری و... بیشتر از جاهای دیگر است. البته این افراد که در نتایج سعی می‌کنند دست ببرند جرات این را نداشتند سمت من بیایند چون می‌دانند کاسه و کوزه‌شان را به هم می‌ریزم ولی خب در بخش‌های دیگر فعال هستند.»

پیوس در مورد پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم توضیح داد: «قهرمانی خیلی شیرین و دلچسب بود و به هواداران تبریک می‌گویم. باید از برانکو و کالدرون هم که در رسیدن تیم به این نقطه تلاش کردند و نقش داشتند تشکر کرد و مدیران باشگاه که در طول این چند فصل شاکله تیم را حفظ کردند و به ندرت بازیکن مهم و تاثیرگذاری از تیم جدا شدند و اگر هم کسی رفت به جایش بازیکن خوب جذب شد و به یحیی گل‌محمدی هم خسته نباشید می‌گویم که تیم را خوب جمع کرد و به هدفش رساند.»

سرمربی چوکا تالش در مورد اینکه عده‌ای قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش ربط می‌دهند هم گفت: «اینها دیگر مسائل بی‌ربط و غیر منطقی است و مگر می‌شود تیمی با این اقتدار قهرمان شود و موفقیتش تداوم داشته باشد و به خاطر حمایت وزارت ورزش باشد؟ بهتر است موفقیت های پرسپولیس با این موارد زیر سوال برده نشود.»

پیوس در مورد کری خواندن برای استقلال هم گفت: «من در طول زندگی هیچ‌وقت برای استقلال و تیم دیگری کری نخواندم و اهلش نیستم. بعد از پرسپولیس استقلال برایم یک تیم قابل احترام است و همیشه در بازی‌های آسیایی خواستار موفقیت این تیم بودم.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: