پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از پرسروصداترین داوران برنامه عصر جدید بشیر حسینی است که با حمایت عجیب خود از امیرتتلو خواننده حاشیه ساز خارج نشین حسابی جنجال به پا کرده است.​

بشیر حسینی وتتلو

دورهمی احسان علیخانی و چهار داور در عصر جدید

برنامه عصر جدید با تهیه کنندگی و مجری گری احسان علیخانی ساخته شده است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

امین حیایی ، رویا نونهالی ،آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی تیم داوری این مسابقه را تشکیل می دهند.

بشیر حسینی وتتلو

پشت پرده رابطه بشیر حسینی با رییس شبکه سوم سیما 

رابطه نزدیک فروغی و بشیرحسینی باعث شده است که بسیار او را داور سفارشی برنامه "عصر جدید" بدانند. این عده معتقدند که علی فروغی به دنبال ستاره سازی جدید در تلویزیون است و با حدف چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور می‌خواهد افراد دیگری را تبدیل به چهره کند.

بیوگرافی سید بشیر حسینی

سیدبشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‌ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است.بشیر حسینی ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد. از خانواده او اطلاعات معتبری در دسترس نمی باشد.

 

امیرحسین مقصودی چطور تتلو شد؟

نام اصلی تتلو امیرحسین مقصودلو است.

امیر تتلو درباره علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد.

تتلو بارها از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

امیر تتلو در سال 1389 بعد از شهرت اولیه دوباره برای ادامه فعالیت به دبی مهاجرت کرد و باز هم زیر نظر شاهرخ سالار چند ماه فعالیت کرد.

او اما بعلت مشکلات شخصی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران گرفت.

امیر تتلو دستگیر شد

تتلو که در 14 ماه حضور خود در کشور ترکیه بارها حرف ها و اظهار نظرهای نامربوطی کرده بود در نهایت با با پیگیری ایران 8 بهمن 98 توسط پلیس اینترپل دستگیر شد.

پلیس با تایید این خبر اعلام کرد او به زودی به ایران منتقل می شود.

با این حال فشار شبکه های اجتماعی و جمع آوری بیش از 500 هزار امضا باعث شد بعد از یک هفته پلیس ترکیه از تحویل او به ایران امتناع کرده و آزادش کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: