پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از کشف یک فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: زن همسایه سارق از آب در آمد.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" در تشریح خبر عنوان کرد : بیست و سوم تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 159 بیسیم تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، ساعت 6 بعد از ظهر بیست و دوم تیرماه از منزل خود واقع در خیابان 17 شهریور خارج شدم و پس از حدود 3  ساعت مراجعه و متوجه شدم مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان سرجای خود نبوده و توسط افراد ناشناس بسرقت رفته است .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت : کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل وقوع سرقت رفته و با پایش محدوده وقوع جرم و بررسی صحنه سرقت متوجه می شوند سرقت داخلی بوده و سارق با مال باخته آشنایی داشته است که شاکی در اظهارات جدید عنوان کرد، یکی از ساکنان ساختمان بنام شهلا با همسرم دوست می باشد و به خانه ما رفت آمد دارد و از جای کلیدهای واحد نیز مطلع است .

زن همسایه سارق از آب در آمد / پلیس تهران فاش کرد

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان با توجه به سرنخ های موجود و ادله بدست آمده به این نتیجه می رسند سرقت توسط شهلا به وقوع پیوسته است که پس از مواجه متهم با تحقیقات کارآگاهان ضمن قبول بزه انتسابی از عمل خود اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به رابطه خانوادگی بین متهم و شاکی تمامی اموال توسط متهم به مال باخته مسترد و او نیز از شکایت خود صرف نظر می کند و پرونده به دادسرای ناحیه 15 تهران ارسال می شود

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: