پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر سفر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به اروپا منتشر شد که دلیل این سفر، مذاکره با نمایندگان قانونی آندره‌آ استراماچونی و وینفرد شفر برای گرفتن تخفیف در مطالباتشان عنوان شد.

خبرگزاری فوتبالی روز گذشته هم در گزارشی عنوان کرد که نکته جالب سفرهای اروپایی سعادتمند برای مذاکره با وکلای سرمربیان آلمانی و ایتالیایی سابق استقلال، این است که تاکنون هیچ عکسی از این جلسات منتشر نشده و توضیحی از طرف مدیران باشگاه درباره روند مذاکرات به هواداران ارائه نشده است. ابهام ماجرا از جایی شدت پیدا کرد که روز گذشته علی‌نژاد معاونت وزارت ورزش طی گفت‌وگویی اعلام کرد برای سفرهای مدیرعامل استقلال به منظور مذاکره با طلبکاران باشگاه مجوزی از سوی ما صادر نشده است! تا اینکه بعد از ظهر امروز یکی از خبرگزاریها گفت‌و‌گویی با وینفرد شفر سرمربی اسبق استقلال منتشر کرد که پیرمرد آلمانی صراحتا اعلام کرد قرار ملاقاتی برای مذاکره با او یا وکلایش هماهنگ نشده و باشگاه استقلال قول داده بود هفته گذشته مطالبات او و دستیاران ایرانی‌اش را پرداخت کند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

با این اظهارنظر وینفرد شفر، علت سفرهای اروپایی مدیرعامل استقلال بیش از پیش مبهم شد و زیر سوال رفت. به نظر بهتر است احمد سعادتمند در اسرع وقت درباره جلسات با وکلای استراماچونی و شفر و همچنین خروجی آن جلسه ها به صورت مستند به هواداران باشگاه توضیحاتی ارائه دهد البته اگر جلسه و مذاکره ای در کار باشد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: