پایگاه خبری خانه فوتبال:

استوکس در همان ابتدای کار 150 هزار دلار از رقم قرارداد 250 هزار دلاری خود را هم دریافت کرد. استوکس که از همان روز اول پیراهن شماره 10 را هم مال خود کرده بود در مدت زمان کوتاه حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی از خودش نشان داد.او در بازی مقابل استقلال هم نقش زیادی در به ثمر رساندن گل سرخپوشان داشت اما همه چیز نه برای او و نه برای پرسپولیس به خوبی پیش نرفت.

به عقب بر می گردیم؛ بعد از بازی با الشارجه امارات.جایی که استوکس با اجازه از یحیی گل محمدی درخواست کرد تا به بهانه دیدن فرزندش یک روز دیرتر به تمرینات برگردد،یک روزی که هنوز هم که هنوز است به پایان نرسیده است و استوکس رفت اما هرگز برنگشت.‌ درست مثل زمانی که در تراکتورسازی بازی می کرد،‌ مثل همان روزها بدقول و غیر حرفه ای!

او که پیش از این بارها ثابت کرده بود اگر برود به این راحتی‌ها حاضر به برگشت نیست، با عدم بازگشت به تمرینات و گذاشتن عکس‌هایی از تفریحاتش در صفحه اجتماعی خود بار دیگر سر و صدای زیادی به پا کرد. پاسخ یحیی به این اقدام آنتونی استوکس، اخراج این بازیکن از تیم بود و او را در اختیار باشگاه قرار داد. سرانجام استوکس، با نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به‌دلیل شیوع کرونا حاضر به بازگشت نیست و طبق قرارداد باید ۲۰ هزار دلار دیگر به او بپردازند!

خیلی زود سرخپوشان به این نتیجه رسیدند برای اینکه با شکایت و دردسرهای اینچنینی در دادگاه روبرو نشود اقدام به فسخ قرارداد این بازیکن کردند با بتوانند مدعی دریافت غرامت از او شوند. با وجود اینکه مدیران پرسپولیس بارها اعلام کرده‌اند دست بالا را در این قرارداد دارند و مقدمات طرح شکایت از این بازیکن خاطی را فراهم کرده اند اما باز هم ته دل هواداران فوتبال نگران است.ته دل آنها از این وعده های روی هوا می لرزد و دلیل آن هم شکست در بیشتر پرونده هایی بوده که کمر تیم های ایرانی را شکسته است.

الان چند ماه از اقدام باشگاه علیه استوکس می گذرد اما خبری شفاف به گوش نمی رسد که سرانجام ای اقدامات به کجا رسیده است؟اینجاست که این سوال پیش می آید که اصلاً باشگاه پرسپولیس اقدامی در این زمینه کرده است؟استوکس قرارداد با تیم جدید اسکاتلندی اش را هم امضا کرده و حالا دارد روزگارش را در این کشور می گذراند؛آقایان یک توضیح شفاف.‌ فقط یک توضیح شفاف که ماجرای پرسپولیس و استوکس به کجا رسید؟این است نگرانی این روزهای هواداران.آنها وقتی بیشتر نگران می شوند که می بینند هیچ تیم حقوقی ای در باشگاه وجود ندارد که از منافع تیم دفاع کند.آیا دو کارمند می توانند در پرونده های اینچنینی رأی را به نفع تیم برگردانند؟آقایان پرسپولیسی اگر در زمینه شکایت از استوکس به فیفا نامه زده اید آن را منتشر کنید تا رسانه ها و مردم درباره اش بدانند.شما می گویید فسخ کرده اید و به دنیال غرامت هستید، خیلی هم عالی اما مردم و هواداران حق دارند که در روند این شکایت و کارهایی که انجام می شود قرار بگیرند.

پرسپولیس روزهای عجیب و غریبی را سپری می کند و شکایت از برانکو و کالدرون به دادگاه عالی ورزش بیشتر از اینکه هواداران را خوشحال کند آنها را نگران کرده.آن هم به دلیل اینکه این دادگاه این روزها بیشتر نقش خرید وقت برای فراهم کردن پول مورد نیاز در ایران را ایفا می‌کند تا تجدید نظر در حکم اولیه.این وضعیت این روزهای پرسپولیس است با دو پرونده سنگین و احتمال شکست در هر دو آنها. دربی نزدیک است، لیگ به اتمام رسیده و خیلی از بازیکنان قراردادی با پرسپولیس ندارند.دود شکایت و شکایت کشی هم در نهایت به چشم هوادار خواهد رفت و مدیر بعدی هم که بیاید تیم را با کلی بدهی تحویل خواهد گرفت و دوباره روز از نو و روزی از نو. برانکو، کالدرون، استوکس و ... هوادار فقط توضیح شفاف می خواهد، همین.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: