پایگاه خبری خانه فوتبال:

این روز‌ها شاهد ورود سازمان بازرسی به قرارداد ننگین مارک ویلموتس هستیم و در همین رابطه اعلام شد که ۸ نفر فرا خوانده شده‌اند تا توضیحاتی بدهند و در واقع از خودشان دفاع کنند. این پیگیری‌ها مسلماً هم خوب است، هم لازم و هم باید ادامه پیدا کند، اما انتظار می‌رود سازمان بازرسی و سایر نهاد‌های نظارتی به قرارداد امثال کالدرون، استراماچونی، شفر و... هم ورود کرده و تمام ابعاد آن را بررسی کنند.

پیدا کردن اینکه مثلاً در استقلال چه کسی با شفر و استراماچونی قرارداد بسته اصلاً کار سختی نیست. خیلی راحت می‌توان آن‌ها را فرا خواند و توضیح خواست که مثلاً چرا با شفر قطع همکاری کردید تا با حکم اخراجش به فیفا برود و یا چطور با استراماچونی قرار بستید که ۱۳ هفته کار کرد، اما حالا پول ۲ سال کامل را می‌خواهد و مثل ویلموتس «بند غرامت» هم دارد. در اینکه استراماچونی خیلی بهتر از ویلموتس بود و بهتر هم نتیجه گرفت شکی نیست، ولی به هر حال ضعف در عقد قرارداد در مورد استرا هم وجود دارد و مسئولان وقت باشگاه استقلال باید جوابگو باشند.

هواداران استقلال انتظار دارند همان‌طور که قرارداد ویلموتس زیر ذره‌بین قرار گرفت، قرارداد شفر و استراماچونی هم بررسی و با مسببان این ضرر‌های هنگفت برخورد شود. این اصلاً انتظار زیادی نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: