پایگاه خبری خانه فوتبال:

سپهر حیدری در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: اگر بخواهیم فنی به بازی نگاه کنیم چه روی کاغذ و چه در زمین پرسپولیس یک سر و گردن از استقلال بالاتر است. البته استقلال در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشته اما شرایط در دیدار شهرآورد فرق می کند. نمی‌شود بازی را پیش بینی کرد اما وضعیت پرسپولیس بهتر است.

وی با بیان اینکه تغییر چندباره داور این دیدار عجیب بود، اظهار داشت: این مساله خوبی نیست، چون در روحیه داور بازی اثر می‌گذارد. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد در مستطیل سبز باشد و هر تیمی که حقش هست بازی را ببرد. هر چند معتقدم پرسپولیس با ۵۰ درصد از توانش هم می‌تواند استقلال را شکست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل خط حمله و خط دفاع پرسپولیس گفت: استقلال امسال خط حمله خوبی داشته اما از آن طرف خط دفاع پرسپولیس عالی است و همه مدافعان باکیفیت هستند. کیفیت مدافعان پرسپولیس از مهاجمان استقلال بهتر است.

حیدری در خصوص عدم حضور هواداران در دربی روز چهارشنبه عنوان کرد: در واقع شهرآورد بدون حضور تماشاگران هیچ لذتی ندارد و شاید مثل یک بازی دوستانه شود. البته همیشه حساسیت بازی وجود دارد اما جذابیتی نخواهد بود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور روز چهارشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: