پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا قوچان‌نژاد که با درخشش در زوله توانست این تیم را در سطح اول لیگ هلند نگه دارد، در فصل جدید از آمادگی بالایی برخوردار است. این بازیکن درددیدارهای دوستانه تیمش توانسته با گلزنی و بازیهای مطلوب نشان دهد می شود برای او روی فصل جدید به عنوان مهاجم اول حساب باز کرد.

مهاجم باتجربه ایرانی که به خوبی با فضای لیگ هلند آشنایی دارد، در دو دیدار دوستانه قبلی تیمش که قبل از شروع فصل جدید رقابت ها برگزار می شود توانسته است ۳ گل به ثمر برساند.

البته سران تیم هلندیبیکار نبودند و "تدیچ" را از منچسترسیتی خریداری کردند. این بازیکن زوج قوچان نژاد در فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال هلند خواهد بود. البته این بازیکن هنوز مراحل عقد قرارداد خود را پشت سر نگذاشته است و با توجه به اینکه از انگلیس وارد هلند شده است باید مدتی را نیز در قرنطینه باشد و به همین خاطر باید رضا قوچان نژاد را مهاجم اول زوله در فصل پیش روی رقابت های لیگ هلند دانست.

فصل قبل لیگ فوتبال هلند به دلیل شیوع ویروس کرونا زودتر از موعد بدون اعلام قهرمان به پایان رسید و زوله توانست در این رقابت ها باقی بماند و اکنون تمریناتش را برای فصل جدید رقابت ها شروع کرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: