پایگاه خبری خانه فوتبال:

ویکتور فونت به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود و به احتمال فراوان می تواند رئیس جدید آبی‌اناری‌ها در انتخابات مارس 2020 (اسفند 99) لقب گیرد. 

این فرد در آخرین مصاحبه خود به جنجال رفتن مسی واکنش نشان داد و گفت:‌ بارتومئو باید استعفا دهد. جدایی مسی از بارسلونا، اسطوره این باشگاه باید منجر به انتخابات فوری در باشگاه شود. 

وی در خصوص اینکه اگر این اتفاق رخ ندهد و انتخابات سر جایش باقی بماند اظهار داشت: اگر مدیریت وقت به استعفا تن ندهد ما به یک حرکت دست جمعی می‌پیوندیم چون مسی بازیکن این باشگاه بود، است و باید باشد و اسطوره‌ها تیم را ترک نمی‌کنند چون تا ابد در تاریخ آن باشگاه خواهند بود.

ویکتور فونت خاطر نشان کرد: اگر یک شانس کوچک برای ماندن مسی در بارسلونا وجود داشته باشد،‌ آن استعفای بارتومئو خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا گفت: پس از باخت بارسلونا مقابل بایرن مونیخ باید هیئت مدیره از این تیم می‌رفت، ما در پایین ترین سطح ممکن بودیم ولی نرفتند.

وی ادامه داد: همراهان مسی به من گفته‌اند که تصمیم او برای رفتن راسخ است. این تصمیم هم در 2 روز گذشته گرفته نشده و مسی پس از باخت در لیسبون مقابل بایرن به فکر ترک این تیم بود. ما پیش از این نیز هشدار داده بودیم که ممکن است درخواست مسی برای خروج از بارسا رخ بدهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: