پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹ دقیقه عصر امروز در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا، پرچم‌های پرسپولیس و استقلال و طرح پارچه‌ای آنها در سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده است. کانون هواداران پرسپولیس علاوه بر نصب پارچه نوشته‌ نام این تیم روی سکوها، پارچه نوشته‌هایی حاوی اعدد چهار و ۶ را روی سکوها نصب کرده‌اند.

کانون هواداران استقلال نیز از کری‌خوانی با حریف عقب نمانده و علاوه بر نصب پارچه نوشته نام استقلال روی سکوها، دو ستاره بزرگ روی سکوها نصب کرده است.

 همچنین تعدادی از هواداران دو تیم؛ کمتر از ۲ ساعت مانده به شهرآورد نود و سوم، مقابل هتل محل اقامت پرسپولیس و استقلال حضور یافته‌ و با سر دادن شعار به حمایت از تیم مورد علافه خود پرداختند.

مانند دیدارهای گذشته در لیگ برتر و جام حذفی، بخش قابل توجهی از سکوهای ورزشگاه به نصب بنرها و پارچه‌های تبلیغاتی اختصاص یافته است.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال نیز در هتل محل اسکان بازیکنان استقلال حضور یافت و برای آنها در مصاف با پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: