پایگاه خبری خانه فوتبال:

سایت توتومرکاتووب ایتالیا مدعی شده که باشگاه میلان و زلاتان ابراهیموویچ برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند و به این ترتیب مهاجم 38 ساله سوئدی یک فصل دیگر هم در سن‌سیرو می‌ماند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت جزئیاتی درباره این توافق منتشر کرده و نوشته که به موجب این قرارداد ایبرا سالانه 7 میلیون یورو حقوق می‌‌گیرد و این قرارداد هم ظرف امروز و فردا (پنجشنبه) رسمی می‌شود.

زلاتان ماه ژانویه سال جاری پس از دو فصل بازی در لس‌آنجلس گلکسی راهی میلان شد و در شش ماه حضورش در سن‌سیرو به این تیم برای به پایان رساندن سری A در رده ششم و کسب سهمیه لیگ اروپا کمک کرد. او در 18 بازی‌اش در لیگ 10 گل زد.

در همین حال گاتزتا خبر دیگری درباره میلان منتشر کرده و نوشته که نمایندگان این تیم با باشگاه اینتراخت فرانکفورت وارد مذاکره شده‌اند تا نظر آنها را برای خرید قطعی آنته ربیچ جلب کنند. ربیچ فصل گذشته به صورت قرضی برای میلان بازی کرد و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارد. میلان با توجه به رضایت از عملکرد این بازیکن قصد دارد قرارداد او را قطعی کند. طبق اعلام گاتزتا توافقات اولیه برای قطعی شده قرارداد ربیچ و میلان میان دو طرف صورت گرفته و حالا روسونری باید نظر اینتراخت را جلب کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: