پایگاه خبری خانه فوتبال:

این سایت در خبری با عنوان «استقلال برای برگرداندن استراماچونی اقدام می‌کند؛ وزیر ورزش دست به کار می‌شود» می‌نویسد: «یک جلسه فوق محرمانه. عصر روز گذشته سعادتمند رئیس باشگاه استقلال و هیئتی از نمایندگان این باشگاه وارد شهر رم ایتالیا شدند و با فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی و یک واسطه ایتالیایی به نام داریو کانووی ملاقات کردند تا برای برگرداندن سرمربی سابق اودینزه به ایران تلاش کنند.

آن‌ها پیشنهاد خود برای قراردادی دو ساله به استراماچونی را با رقمی قابل توجه ارائه کردند و وزیر ورزش ایران نیز گام‌هایی در راستای هموار شدن مسیر مذاکرات برداشته است».

توتومورکاتو وب در ادامه می‌نویسد: «استقلال درصدد رقم زدن بازگشتی فوق‌العاده برای سرمربی است که در دوران حضورش در ایران خاطراتی به یاد ماندنی برای این تیم و هوادارانش ساخت. در حال حاضر استراماچونی هنوز تصمیمش را اعلام نکرده است که وضعیت به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا هم ممکن است روی تصمیم او تأثیربگذارد. ۴۸ ساعت آینده، اما برای طرفین لحظات بسیار مهمی تلقی می‌شوند، چرا که استقلال در صدد رقم زدن بازگشتی بزرگ برای آندره‌آ استراماچونی است».

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: