پایگاه خبری خانه فوتبال:

دربی حذفی تهران با برتری استقلال پایان یافت. در این رابطه کارشناسان و بازیکنان قدیمی هر دو تیم نظرات جالبی دارند.

نظر بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال درباره دربی حذفی تهران؛ «مشخص بود که بازی سختی خواهد بود و هر دو تیم به دنبال سنت شکنی بودند. در نیمه اول استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و تیم از نظر بدنی بسیار سرحال بود. تا زمانی که فرشید اسماعیلی را در زمین داشتیم، شرایط خوب پیش رفت و از نظر تاکتیکی و زیرساختی، استقلال توانسته بود عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. کاری به نحوه به ثمر رسیدن گل‌ها ندارم، اما با بیرون رفتن فرشید اسماعیلی، خط هافبک استقلال از تعادل افتاد و دچار اشکال شد و باعث شد بازی را به پرسپولیس بدهیم. آنها هم قهرمان لیگ هستند و مسلم بود که به راحتی از این فرصت استفاده کنند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و اگر ما جام لیگ برتر را نگرفتیم، اما این پیروزی ارزش قهرمانی لیگ برتر را داشت. امیدوارم بچه‌ها در مشهد هم از تراکتور برتر باشند و قهرمان شوند. به کادرفنی و مدیریت باشگاه هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.»

حاشیه های مربوط به پرسپولیس اما هنوز محل است و فریبا در این بار می گوید؛ «در تیم پرسپولیس توانایی وجود دارد و این را نمی‌توان منکر شد. اصلاً بحثی مبنی بر عدم توانایی پرسپولیس نیست، اما خب وقتی یک سری آمارها نمایان شد، این ذهنیت به وجود آمد. مثلاً در ماجرای طارمی که با تیم ترکیه‌ای مسئله پیدا کرد، رئیس‌جمهور ما با نخست وزیر ترکیه موضوع را حل کرد، اما وقتی برای استراماچونی مشکل پولی به وجود آمد، اتفاقی رخ نداد.»

با این همه در ماجرای استراماچونی هم پای وزارت امور خارجه، سفیر ایران در ایتالیا، رئیس بانک مرکزی و چند وزیر به مسئله باز شد تا پول استراماچونی را پرداخت کنند. آیا بهتاش فریبا منکر این مساله است؛ «مردم نتیجه حاصل شده را می‌بینند و حافظه‌شان بر این اساس شکل می‌گیرد و  می‌گویند وزارت ورزش به پرسپولیس بیشتر رسیده است.» 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: