پایگاه خبری خانه فوتبال:

آن طور که از جانب منابع خبری اعلام می شود، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا بعد از تعطیلات پیش رو تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک را آغاز کند.
چند روز قبل از جانب رئیس شورای رقابت بیان شد که قیمت ۵ محصول جدید ایران خودرو به این شرکت اعلام شده است. در میان این خودروها نام دنا پلاس توربو اتوماتیک هم دیده می شد. اما حال مشخص شده که گویا فعلا فرمول محاسبه قیمت این نسخه دنا پلاس قطعی شده و هنوز عدد نهایی به معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو جهت ابلاغ به حواله داران اعلام نشده است.

منابع آگاه از شورای رقابت و سازمان حمایت این طور می گویند که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، باید از هفته آتی بحث صدور دعوتنامه های این خودرو آغاز شود و هرچه سریع تر با توجه به فرمول قیمت گذاری، دو هزار و ۴۰۰ دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک تولید شده به دست خریداران برسند.

آن طور که گفته شده است، شورای رقابت در رسیدن به فرمول قیمت گذاری دنا پلاس توربو اتوماتیک تاخیر دو ماهه داشته و هنوز هم به صورت قطعی، عدد دقیقی را به ایران خودرو اعلام نکرده است. با پیگیری های انجام شده از جانب خبرنگار اسب بخار، گویا با توجه به فرمول شورای رقابت این خودرو قیمت رسمی در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان را خواهد داشت. البته که این عدد هنوز قطعی نشده و تنها برخی منابع خبری در شورای رقابت این عدد را اعلام کرده اند. از سویی هم احتمال دارد تا با درنظر گیری متغییرهای جدید، قیمت نسخه اتوماتیک دنا پلاس توربو با قیمتی منطقی تر به دست خریداران برسد.

منبع: اسب بخار

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: