پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی که یک روز پس از حذف تیم پرسپولیس از نیمه نهایی جام حذفی کل پست های صفحه اینستاگرام خود را پاک کرده بود، امروز بار دیگر در این صفحه پستی را منتشر کرده و ضمن  عذرخواهی از هواداران اعلام کرد امروز قرارداد سه بازیکن جدید با پرسپولیس امضاء می شود.

متن جدیدترین پستی که سرمربی پرسپولیس در صفحه خود منتشر کرده به شرح زیر است.

سلام به همه سرخدلان. هنوز هم همه ما از اتفاقات جام حذفی ناراحت و غمگین هستیم چون معتقدم می توانستیم در 90 دقیقه پیروز میدان باشیم ولی در هر صورت در وقتهای اضافه گل خوردیم و اگه می تونستیم مدیریت بهتری در وقتهتای تلف شده داشته باشیم بدون شک بازی رو میبردیم و از همینجا از همه هوادارای عزیزمون عذرخواهی میکنم. هرچند دوباره تکرار میکنم ما این بازی را فوتبالی نباختیم بلکه... بگذریم انشالله در بازیهای بعد بتوانیم جبران کنیم یه خواهشی از شما دارم بعضیها جو و فضای رسانه ای و مجازی را بهترین کمینگاه برای ضربه زدن و تخریب انتخاب کردند مواظب این نامردان باشید.

امروز انشالله با سه بازیکن قرارداد امضا خواهد شد و سه بازیکن هم در روزهای آینده، و برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به خواست و توجه خدا،به دعا و انرژی مثبت شما به تلاش مضاعف بازیکنان و به همراهی مدیریت بشدت  احتیاج داریم تا شرمنده روی شما نشویم. میریم برای جنگیدن، جنگیدن و جنگیدن

نکته جالب این جا است که گل محمدی در این پست هم غلط های املایی زیادی داشته است!

13990611000328_Test_NewPhotoFree

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: