پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل دلخراش همه را شوکه کرد.قتل مقوله ترسناک و عجیبی است.قتل آدمی را نابود و خانواده ایی را عزادار میکند.قتل جنبه های مختلفی دارد.قتل هر روز در عین ناباوری بیشتر می شود

10 سال قبل کلیپ کشته شدن سه دختر نوجوان به دست پدرشان در فضای مجازی خبرساز شد.پدر جوان که به اتهام قاچاق به حبس محکوم شده بود،برای شرکت در عروسی دخترش از زندان مرخصی گرفت اما دو روز مانده به عروسی،هر سه دخترش را به ضرب گلوله از پای درآورد.متهم مدتی قبل در ایام محکومیت خود بر اثر سکته قلبی،فوت کرد.

پاییز سال 90 یکی از دلخراش ترین پرونده های جنایی تاریخ حوادث ایران با قتل سه دختر نوجوان توسط پدرشان در اطراف یکی از روستای تختگاه کرمانشاه رقم خورد.

این در حالی بود که یکی از دختران هنگام وقوع حادثه در حال فیلمبرداری از صحنه تفریحی بود که پدر برای اجرای نقشه شوم خود برای دخترانش تدارک دیده بود.

محتوای کلیپ صحنه قتل چه بود؟

کلیپ 38 ثانیه ای که ماهتاب با گوشی تلفن همراهش گرفت بود،بعد از حادثه در فضای مجازی دست به دست چرخید و عمق فاجعه این جنایت را در بیشتر کرد.

در این کلیپ دیده می شد که مردی جوان کنار یک نیسان آبی نشسته است و اسلحه ای در دست دارد.اوضاع عادی به نظر می رسد.مرد جوان که فرهاد نام داشت از دختر کوچکترش می خواهد سنگی را در فاصله ای دور بگذارد تا به آن شلیک کند.دختر دیگرش هم همان حوالی مشغول گشت زدن است و دختر بزرگتر دارد از صحنه بازی خواهرانش فیلم می گیرد.

دخترک به درخواست پدر،سنگی پیدا می کند و کمی دورتر آن را روی زمین می گذارد.اما درست در همان لحظه که دارد برمی گردد،یکدفعه شلیک های مرگبار پدر به جای اینکه سمت سنگ روانه شود،نصیب مهسا می شود.

دخترک نقش زمین می شود و صدای جیغ دلخراش ماهتاب و لادن در کلیپ پر می شود.پدر از جا بلند می شود و دنبال لادن پشت نیسان آبی می رود و او را هم از پای در می آورد و بعد هم گلوله های مرگ نثار ماهتاب می شود.

قتل / علت اقدام هولناک پدر قاتل

قتل ناموسی

متهم بعد از اقدام جنون آمیز خود پا به فرار گذاشت اما مدتی بعد دستگیر شد و به قتل فرزندان خود اعتراف کرد.

او قبل از قتل به اتهام قاچاق به حبس محکوم شده بود.اما چند روز مانده به عروسی دخترش،ماهتاب؛از زندان مرخصی گرفت تا در جشن دخترش شرکت کند.

برادر متهم در گفتگو با رکنا گفت:«روحیه برادرم به هم ریخته بود و فکر می کرد وقتی بعداز مرخصی به زندان برگردد،آینده بچه هایش در نبود او خراب می شود.همسر برادرم هم او را ترک کرده بود و این موضوع ناراحتی او را تشدید می کرد.او در اعترافاتش گفته بود که زندگی را برای خودم تمام شده می دیدم و نمی خواستم بچه هایم در نبود من تباه شوند.برای همین آنها را به بهانه گردش به بیابان های اطراف روستای تختگاه برده و با شلیک گلوله هر سه آنها را کشت.»

قتل / مرگ پدر فرزندکش در زندان

متهم بعد از اینکه در دادگاه کیفری کرمانشاه محاکمه شد،به اتهام قتل سه فرزندش به تحمل 15 سال حبس محکوم شده بود.با توجه به اینکه مقداری از حبس او مشمول عفو شده بود،فقط دو ماه مانده بود که از زندان آزاد شود.

اما یک شب در زندان سکته قلبی کرد و جان خود را از دست داد و دیگر نتوانست رنگ آزادی را ببیند.

برادر متهم در ادامه گفت:«برادرم بیماری حاد اعصاب گرفته بود و دارو مصرف می کرد.حال روحی و جسمی مساعدی نداشت و یک شب در حالی که فقط دو ماه به پایان حبسش مانده بود،خبر دادند که در زندان بر اثر سکته قلبی در گذشته است.»

منبع:رکنا

نزاع جمعی در نیشابور منجر به قتل شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: نزاع دسته جمعی در شهر نیشابور منجر به قتل یک نفر شد.

سرهنگ رضا علیزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: شب گذشته در ‌پی اعلام نزاع جمعی و تیراندازی در یکی از مناطق شهر نیشابور بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به همراه ماموران یگان امداد، کار آگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه، این نزاع دسته جمعی دلیل اختلافات خانوادگی و شخصی بود که در آن با اسلحه شکاری تیراندازی شد و متاسفانه براثر این تیراندازی یک نفر جان باخت.

علیزاده ادامه داد: در این حادثه سه نفر مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی سه نفر از عوامل نزاع را دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز نیز از آنها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با دستور تخصصی مرجع قضایی تلاش ها برای دستگیری ضارب اصلی و مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور واقع در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

قتل مرموز مرد جوان در رختخواب

حال اولین فردی که در رابطه با این قتل مورد تحقیق قرار گرفت، همسر مقتول بود که ادعا می‌کرد شب حادثه در منزل نبود.

جسد مرد 32 ساله‌ای که با جسم رشته‌ای خفه شده بود، در حالی درون رختخواب پیدا شد که همسر وی شب را در منزل نبود!

به گزارش روزنامه خراسان، ظهر روز گذشته، زن جوانی در تماس با پلیس 110، از مرگ ناگهانی همسرش خبر داد که پیکر وی درون رختخواب قرار داشت ، به دنبال دریافت این خبر، بی درنگ قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم خیابان رسالت 57 شد و به تحقیق در این باره پرداخت. جسد این مرد 32 ساله در اتاق خواب و به صورت طاق باز افتاده بود و آثاری از جسم رشته ای بر گردن وی نمایان بود که حکایت از یک جنایت هولناک بر اثر خفگی داشت. در همین حال اولین فردی که مورد تحقیق قاضی محمود عارفی راد قرار گرفت، همسر «مسعود – ق» (مقتول) بود که ادعا می کرد شب گذشته را در منزل نبوده است.

وی به قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: صبح وقتی به خانه بازگشتم همسرم را صدا زدم اما جوابی نشنیدم وقتی قدم در اتاق خواب گذاشتم با پیکر بی جان وی درون رختخواب روبه رو شدم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم!  گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است بررسی های تخصصی توسط قاضی ویژه پرونده‌های جنایی در این باره آغاز شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: