پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرار بود تا آخر هفته گذشته مشخص شود که بالاخره هافبک قرمزها در پرسپولیس خواهد ماند یا نه اما هیچ خبری از او و باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی نشد. 

امروز منابع موثق در باشگاه پرسپولیس به فوتبالی خبر دادند با توجه به بند 350 هزار دلاری که برای جدایی در قرارداد امیری وجود دارد ستاره قرمزها قید پیشنهاد 450 هزار دلاری قطری ها و 650 هزار دلاری کویتی ها را زد تا در ادامه لیگ قهرمانان و فصل آینده مسابقات لیگ برتر در جمع شاگردان یحیی گل محمدی ماندگار شود.

العربی مشتری قطری امیری بود که گفته می‌شود با جذب مهرداد محمدی و شاید جذب مهدی ترابی به نوعی بی‌خیال جذب وینگر چپ ملی‌پوش پرسپولیس شده است.

به همین خاطر این بازیکن تصمیم گرفت به قراردادش با پرسپولیس پایبند باشد و یک فصل دیگر را در این تیم سپری کند مگر اینکه پیشنهادی با مبلغ بالاتر به او برسد. 

امیری که پیش از این بعد از محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به پیشنهادی که از لیگ ترکیه داشت، راهی ترابزون شده بود برای دومین بار در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت که با توجه به نوع قراردادش و بندی که وجود دارد در پرسپولیس ماندگار شد. امیری که بعد از جدایی از پرسپولیس در آن مقطع به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفته بود، خوش‌شانس بود که برخلاف دیگر بازیکنان همچون فرشاد احمدزاده در بازگشت مجدد به این تیم چندان با انتقاد از سوی هواداران همراه نشد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: