پایگاه خبری خانه فوتبال:

ساکت الهامی با بارگذاری یک استوری از تیم تراکتور خداحافظی کرد! او در این استوری نوشت به دلیل تصمیم کمیته انضباطی مجبور به قطع همکاری با تراکتور می‌شود! این در حالی است که کمیته انضباطی هنوز رأیی درخصوص تخلفات ساکت الهامی در بازی با استقلال صادر نکرده و از همه مهمتر کمیته انضباطی اصلاً اجازه ندارد برای باشگاهی تصمیم بگیرد.

برخی می‌گویند این استوری به این بهانه بارگذاری شده تا کمیته انضباطی تحت فشار قرار گیرد و رأیی که صادر می‌کند، به گونه‌ای نباشد که ساکت الهامی ماه‌های متمادی از حضور روی نیمکت تراکتور محروم شود! به نظر می‌رسد بازی جام حذفی هنوز ادامه دارد.

ساکت الهامی در بازی پایانی جام حذفی و برابر استقلال رفتار ناشایستی را مرتکب شد. به خصوص در جایی که مسئول مسابقات جام حذفی را هل داد! خیلی از مربیان به داور اعتراض می‌کنند، اما اعتراض‌شان موجب تعرض به حریم داور و ناظر بازی نمی‌شود. البته الهامی بلافاصله بعد از بازی به اشتباهات خود اعتراف و عذرخواهی کرد و مدعی شد دیگر او را عصبانی نخواهیم دید. این رفتار یعنی اصلاح رفتار اشتباه گذشته، اما استوری که ساکت الهامی بارگذاری کرد، بدین معنی بود که می‌خواهد به بازی‌های گذشته برگردد که همه‌اش اشتباه بود.

کمیته انضباطی کمیته باتجربه‌ای است و تحت تأثیر این بازی‌ها قرار نمی‌گیرد. ساکت الهامی تخلفی را مرتکب شده و قانون هم به صراحت در این باره اظهار نظر کرده و دیگر نیازی به استوری نیست. حتی عذرخواهی الهامی در رسانه‌ها نمی‌تواند باعث عدم برخورد کمیته انضباطی با رفتار زشت او شود. البته عذرخواهی وی یک گام رو به جلو در مسیر اصلاح اشتباه صورت گرفته بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: