پایگاه خبری خانه فوتبال:

آن‌طور که مشخص است باید سعید واسعی را به عنوان بازیکن جدید استقلالی‌ها بدانیم. ستاره پیکان طی روز‌های گذشته مذاکرات مفصلی با مدیران استقلال داشته و برای عقد قرارداد دوساله به توافق قطعی رسیده و فقط پیکان باید رضایتنامه این بازیکن را برای آمدن به استقلال صادر کند که این اتفاق هم با گرفتن مبلغی انجام خواهد شد. بد ندیدیم با سعید در خصوص پیوستنش به استقلال گپ بزنیم که صحبت‌های این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

بالاخره استقلالی شدی؟

بله، خدا را شکر می‌کنم بعد از مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشتم برای عقد قرارداد به توافق رسیدیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. فقط تنها چیزی که می‌ماند صدور رضایتنامه من از طرف باشگاه پیکان است که فکر می‌کنم به زودی صادر خواهد شد و بعید می‌دانم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

گفته بودند برای صدور رضایتنامه تو دو میلیارد می‌خواهند. این موضوع درست است؟

من در جریان مبلغ رضایتنامه نیستم فقط می‌دانم مدیران استقلال پیگیر کار بودند و حتی دیروز با مسئولان پیکان جلسه داشتند.

قراردادت با استقلال به چه شکلی است؟

قراردادم دوساله خواهد بود و امیدوارم بتوانم به تیم بزرگ و پرهوادار استقلال کمک کنم و مهره مفیدی برای این تیم باشم.

هواداران استقلال هم در فضای مجازی استقبال خوبی از تو کردند.

بله، آن‌ها به من لطف داشتند و کلی پیام دادند. من از همینجا باید از محبت‌شان تشکر کنم و امیدوارم فصل خوبی در کنار هم داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا آن‌ها خوشحال شوند.

از دیروز فیلمی در فضای مجازی بین هواداران دست به دست می‌شد که تو در یک برنامه تلویزیونی گفته بودی پرسپولیسی‌ام. خودت در این مورد توضیح بده.

واقعاً برایم جای تعجب داشت من هیچ وقت نگفتم پرسپولیسی‌ام فقط اگر فیلم را ببینید من گفتم دوستان زیادی در پرسپولیس دارم و بعدش هم گفتم دوستان خوبی هم در استقلال دارم که این قسمت حذف شد. نمی‌دانم من کی و کجا گفتم طرفدار پرسپولیسم.

حالا واقعاً از بچگی پرسپولیسی بودی یا استقلالی؟

من اهل دروغ نیستم واقعاً برایم تفاوت زیادی نمی‌کرد ولی تمایلم به استقلال بیشتر بود ولی از امروز من یک استقلالی متعصب و چند آتیشه هستم که جانم را برای تیمم می‌گذارم و تمام توانم را برای موفقیت استقلال و خوشحالی هوادارانش خرج می‌کنم.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: