پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ممنوع‌الخروج بودن خرید جدید این تیم در خط میانی است. میلاد سرلک که به‌تازگی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده به دلیل خدمت سربازی ممنوع‌الخروج است و تا این لحظه نمی‌تواند سرخپوشان را برای سفر به قطر همراهی کند. کاروان پرسپولیس روز جمعه برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شود. طبق قانونی که دو سال پیش با تفاهم بین نظام وظیفه و وزارت ورزش و جوانان به‌وجود آمد، بازیکنانی که سربازی نرفته‌اند در صورت ملی‌پوش بودن تا ۳۰ سالگی و سایر بازیکنان لیگ تا ۲۸ سالگی فرصت خروج از کشور را دارا هستند، اما بعد از گذشت دو سال این قانون باید تمدید شود که هنوز این اتفاق رخ نداده و به همین دلیل میلاد سرلک نمی‌تواند راهی قطر شود.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس به همراه حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق سرخپوشان در تلاش هستند تا بتوانند به صورت موقت مشکل خروجی این بازیکن را حل کنند. از طرفی یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز اصرار زیادی دارد که همه بازیکنان قدیمی و جدید خود را در سفر به قطر و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشد. در همین ارتباط با افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس تماس گرفتیم که ضمن تشکر از حبیب کاشانی، مدیرعامل پیشین این تیم گفت: «ان‌شاءا... به لطف زحمات و محبت سردار حسین اشتری (فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) و سردار تقی مهری (رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا) این مشکل حل شده و میلاد سرلک مشکلی برای همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.»

وی ادامه داد: «بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نوعی بازی ملی محسوب می‌شود. همه نمایندگان ایران در این رقابت‌ها چنین شرایطی داشته و مسئولان نیز توجه ویژه‌ای به پرسپولیس و سایر تیم‌های کشورمان داشته و دارند. این بار هم مشکل میلاد سرلک به لطف این عزیزان حل شد و می‌تواند به قطر سفر کند.»

پیروانی همچنین در خصوص شرایط پرسپولیس نماینده اول کشورمان در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با دقت و وسواس خاصی حریفان را زیر نظر گرفته و تمرینات را جلو می‌برند. ان‌شا‌ءا... بتوانیم با همت بازیکنان قدیمی و نفرات جدیدی که جذب شدند با دست پُر از قطر به ایران برگردیم.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: