پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی تارتار در مورد پیشنهاداتی که برای کار به دست او رسیده عنوان کرد: ۵-۶ پیشنهاد خوب داشتم که از مدیران آن‌ها تشکر می‌کنم. یک پیشنهاد خیلی خوب هم از لیگ آزادگان داشتم، سرمایه گذاری خوبی هم کرده‌اند. از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما قصد دارم در لیگ برتر کار کنم.

تارتار اضافه کرد: شایسته سالاری رعایت نمی‌شود و رابطه‌ها دخالت دارند. این یک فاجعه است؛ مربیانی که قبلا موفق نبودند الان تیم‌های خوب می‌گیرند. چرا نباید نهاد‌های نظارتی ما روی مربیان داخلی هم ورود کنند؟ چطور می‌شود مربی که موفق نبوده می‌تواند یک تیم خوب داشته باشد؟ چرا نهاد‌ها فقط برای مربیان خارجی ورود می‌کنند؟ انتخاب مربیان داخلی هم هزاران مشکل دارد. دلالی که ۱۲ سال پیش به بازیکن خود من پیشنهاد رشوه داده و دو سال محروم شده، چطور می‌شود که در بدنه مدیریت یک باشگاه حضور دارد؟

وی تصریح کرد: هرکسی با خودش پول می‌برد می‌تواند تیم بگیرد؟ چطور ممکن است؟ من که این استراحت برایم یک توفیق اجباری بود و تا پیشنهاد خوبی نباشد به تیم‌های مشکل دار هم نمی‌روم. اما سوالم این است که انتخابات ما در مورد مربیان داخلی روی چه اصولی انجام می‌شود؟ باید نهاد‌های نظارتی به این مسائل ورود کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: