پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیرمهدی علوی درباره اقدام AFC برای لغو حق پخش بازی تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فوتبال ایران در بعد تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی در صدر مخاطبان کشور‌های قاره کهن در حوزه فوتبال قرار دارد و این موضوع در کلیه آمار‌های منتشره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می‌شود.

وی افزود: روز‌های تاریخی دور یا نزدیک مؤکد و گویای همه چیز است. پس از خبری که روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد، تماس‌های متعدد و واکنش‌های مختلفی را از سوی مردم و هواداران فوتبال ملی دریافت کردیم که جملگی نگرانی آن‌ها را نشان می‌داد. به همین دلیل دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را به دبیر کل AFC منتقل کرد و برای حل مشکل به وجود آمده در این نامه تاکید شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم خواستار تسریع در حل این مشکل هستند. روز گذشته جلسات متعددی در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران ارشد رسانه ملی برگزار شد که جملگی بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قبلی تاکید داشتند.

علوی افزود: امیدواریم این آژانس تجاری میلیون‌ها شنونده و بیننده کشورمان را از تماشا و شنیدن بازی نمایندگان ایران از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی محروم نکند. در این زمینه امروز اطلاع رسانی تکمیلی را انجام خواهیم داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: