پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی شیری، هافبک تکنیکی سابق فوتبال ایران که تجربه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، درباره شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: هنوز هم می‌توان روی غنای تکنیکی و هوش بالای بازیکنان ایرانی در برابر هزینه‌های سرسام آور حریفان امیدوار بود.

وی ادامه داد: نمایندگان ایرانی در دو بازی ابتدایی خود نتوانستند آنطور که باید نتایج خوبی کسب کنند و کار هر چهار تیم ایرانی برای صعود سخت است. با این حال این وقفه شکل گرفته و تقویتی که تیم‌ها داشته‌اند شاید بتواند کمک بزرگی برای آنها باشد تا از چهار بازی باقیمانده برای صعود و کسب نتیجه سود ببرند. سپاهان با نویدکیا قطعا روند جدیدی پیش رو خواهد داشت و یک انتخاب فوق العاده روی نیمکت خود داشته اند و امیدوارم شرایط برای شهرخودرو علیرغم کار سختی که پیش رو دارند، خوب پیش برود.

شیری با اشاره به تقویت پرسپولیس و شرایط این تیم نیز می‌گوید: آنها امتیاز مفتی برابر الشارجه از دست دادند اما التعاون حریف چندان قدرتمندی محسوب نمی‌شود. آنها از هفت بازی اخیر خود 6 دیدار را باخته‌اند و می‌توان از صدرنشینی آنها عبور کرد. پرسپولیس علیرغم از دست دادن ترابی و علیپور که به نظرم دو عنصر تاثیرگذار این تیم بودند، عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و به نظرم می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

او درباره استقلال نیز گفت: رفتن فرهاد مجیدی یک شوک بد برای این تیم بود. کاش فرهاد در این رقابت‌ها کنار استقلال بود و این تصمیم نادرستی از سوی مدیریت باشگاه محسوب می‌شود. هرچند تجربه مربیگری نامجومطلق و شناختی که از تیم دارد شاید به کمک تیم بیاید. اما آنها قطعا با حضور مجیدی شرایط برتری داشتند. در اختیار نداشتن بازیکنان تازه وارد نیز دیگر معضل این تیم محسوب می‌شود اما آنها هم بازیکنان تاثیرگذاری دارند که می‌توانند شانس صعود را برای این تیم افزایش دهند. 

شیری که در مقطعی مربیگری قشقایی را برعهده داشت درباره اینکه قصد بازگشت به مربیگری را ندارد گفت: صحبت‌هایی شده و احتمالا طی چند روز آینده با انتخاب تیم کارم را آغاز خواهم کرد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: