پایگاه خبری خانه فوتبال:

چرا که باتوجه به افزایش قیمت موبایل، تعمیر موبایل منطقی‌ترین تصمیم است. در این شرایط پیش آمده که حضور هرچه کمتر ما در سطح شهر برای خود و اطرافیانمان مفید است، تعمیر گوشی موبایل به صورت آنلاین روش منطقی است که به حفظ سلامت ما و جامعه کمک می‌کند. اما در این متن با این خدمات نو آشنا خواهیم شد و به ‌بررسی تعمیر گوشی موبایل به صورت آنلاین خواهیم پرداخت.

مزایای تعمیرموبایل به صورت آنلاین نسبت به حضوری!

تعمیر موبایل به صورت غیرحضوری برای مشتریان بسیار پرمزایا است. چراکه شما با تعمیر گوشی موبایل خود به صورت آنلاین از وقت و انرژی خود به درستی استفاده کرده‌اید. درصورت تعمیر گوشی موبایل به صورت آنلاین شما مجبور نیستید از خانه خارج شوید. فرایند تحویل ازسوی پیکی که مرکز موردنظرتان می‌فرستد، انجام می‌پذیرد.

صرفه جویی در وقت: دراین صورت کاربر می تواند با چند کلیک مرکز تعمیر موبایل خود را پیدا کند و درکوتاه ترین زمان موبایل خود را تحویل دهد. درمقابل در تعمیر به شیوه حضوری باید ساعت ها وقت گذاشت تا تعمیرگاه موبایلی که می‌خواهیم پیدا کنیم.

صرفه جویی در هزینه: وقتی تعمیرگوشی موبایل را به شیوه آنلاین انجام می‌دهیم، هزینه رفت و آمد عملا حذف می‌شود وهمچنین مراکزی درآن تعمیر گوشی موبایل به صورت آنلاین صورت می‌گیرند، هزینه مناسب تر و یکسانی را دریافت می‌کنند.

امکان مقایسه: درسایت هایی که تعمیر موبایل انجام می‌دهند می‌توانید خدمات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید. درحالیکه در حالت حضوری امکان دارد برای مقایسه لازم باشد به چند مغازه و تعمیرگاه موبایل مراجعه نمایید.

علاوه بر موارد بالا شایان ذکراست، با توجه به محدودیت‌های حضور در اماکن  و در راستای حفظ سلامت خود و دیگران تعمیر گوشی موبایل با روش غیر حضوری از الزامات است.

بررسی خدمات تعمیر آنلاین موبایل درسایت تخصصی امداد موبایل!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امداد موبایل از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرد و یکی از معتبرترین و پر مخاطب‌ترین سایت‌های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان امدادموبایل با به‌ کارگیری زیرساخت‌های استاندارد بین‌المللی تضمین‌ کننده‌ی تحویل به موقع کلیه کالا های سفارشی است؛ که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر برندهای بین المللی انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذتبخش و متفاوت داشته باشید. ضمنا یادآور می‌شویم که کلیه محصولات امداد موبایل دارای گارانتی می‌باشند.

با توجه خدمات تخصصی امداد موبایل این سایت معتبر دست به خدمات جدید برای مشتریان و کاربران زده است. در امداد موبایل این امکان برای شما وجود دارد که بدون حضورتان در مراکز تعمیر موبایل، از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت، در کمترین زمان که  بیشتر 7روز طول نخواهد کشید موبایل شما تعمیر می‌شود و درب منزل شما تحویل شما می‌گردد.

امداد موبایل یک متخصص موبایل است که می‌توانید با خیالی راحت و بدون حضور، تعمیر گوشی موبایل خود را با هزینه‌هایی که از قبل ذکر شد به او بسپارید.

مراحل تعمیرات آنلاین گوشی موبایل در امداد موبایل‌!

در صورت سفارش آنلاین تعمیر موبایل در emdadmobile.net این امکان وجود دارد، قبل از تحویل گوشی از تمام هزینه‌های آن باخبر شوید. در صورت سفارش آنلاین تعمیر گوشی موبایل، از امداد موبایل که از‌ آن درخواست خدمات کرده‌اید با پیک به منزل شما می‌آیند و گوشی را تحویل گرفته و پس از تعمیر موبایل بازهم گوشی را به درب منزل شما تحویل می‌دهند. پرداخت هزینه موبایل پس از دریافت خدمات صورت می‌گیرد و به همین راحتی بدون اینکه حتی وارد خیابان شوید، و درگیر رفت و آمد و هزینه‌های مادی و انرژی باشید گوشی موبایلتان را تعمیر کنید.

تعمیرات گوشی موبایل شما در امداد موبایل ساده است:

1: فرمی که درسایت امداد موبایل موجود است را به دقت پر کنید.

2: پس از ثبت فرم، کارشناسان امداد موبایل با شما تماس گرفته و هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می‌شود.

 3: در صورت تمایل یک پیک به آدرس شما ارسال شده و گوشی شما تحویل گرفته می‌شود.

4: پس از تعمیر، دوباره گوشی شما درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

5: وقتی مطمئن شدید گوشی شما کاملا تعمیر شده، هزینه را پرداخت می‌کنید.

همچنین قابل ذکر است، تعمیرات موبایل آنلاین در امداد موبایل، درحال حاضر در سطح شهر تهران پذیرفته می‌شود.

در پایان تعمیر گوشی موبایل دراین شرایط اقتصادی و بازارآشفته موبایل، نسبت به خرید دوباره موبایل انتخابی منطقی‌تراست. برای تعمیری آسان و بدون اینکه وقت و هزینه‌ی اضافه‌ای را صرف کنیم، می‌توانیم از روش تعمیر موبایل آنلاین بهره ببریم. در این متن سعی شد به بررسی این خدمات بپردازیم و همچنین با معرفی و بررسی سایتی معتبر در این زمینه راهنمای شما در این فرایند باشیم.

منبع خبر yjc

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: