پایگاه خبری خانه فوتبال:

دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و در آستانه روز پنجم مسابقات، پرسپولیس با ۷ امتیاز بهترین و شهرخودرو بدون امتیاز ضعیف ترین عملکرد را داشته‌اند.

سرخ پوشان تهران با ۲ پیروزی، یک مساوی و یک شکست و کسب ۷ امتیاز نه تنها در صدر جدول رده بندی گروه سوم مسابقات قرار دارد، بلکه بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های ایرانی کسب کرده و دارای بهترین عملکرد است.

پس از پرسپولیس، سپاهان با ۳ امتیاز از ۴ بازی در رده بعدی قرار دارد. نماینده اصفهانی ایران در لیگ آسیا با یک پیروزی، ۳ شکست و کسب ۳ امتیاز دومین تیم برتر ایرانی در لیگ قهرمانان است و آبی پوشان تهران با ۲ بازی کمتر از دیگر تیم‌های ایرانی و کسب یک امتیاز، سومین تیم ایرانی هستند.

شهرخودرو مشهد نیز بدون کسب امتیاز و بدون زدن گل، ضعیف ترین عملکرد را در بین تیم ایرانی داشته است. آنها تنها تیم در غرب آسیا هستند که هنوز امتیازی کسب نکرده و گلی به ثمر نرسانده اند.

سپاهان و پرسپولیس هر کدام با ۴ گل زده بهترین خط حمله را در بین تیم‌های ایرانی در اختیار داشته و شهرخودرو بدون گل خورده ضعیف ترین خط حمله را دارد. شهرخودرو و سپاهان هر کدام با ۷ گل خورده ضعیف ترین عملکرد دفاعی را در این ۴ بازی به نمایش گذاشته‌اند. 

مورد عجیب در این میان، تفاضل گل تیم های ایرانی است که در بین ۴ تیم، تفاضل گل هیچ کدام از آنها مثبت نیست. پرسپولیس با تفاضل گل صفر بهترین تفاضل را دارد، استقلال با ۱-، سپاهان ۳- و شهرخودرو ۷- در رده‌های بعدی هستند.

شهرخودرو که با مهدی رحمتی در این مسابقات شرکت کرده است در آستانه ثبت یک رکورد کم باسابقه است. این تیم بدون برد و مساوی و گل زده و بدون امتیاز در قعر جدول است و حذف خودش را قطعی کرده است!

جدول رده بندی تیم های ایرانی در آستانه روز پنجم لیگ قهرمانان آسیا:

ردیف تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پرسپولیس ۴ ۲ ۱ ۱ ۴ ۴ ۰ ۷
۲ سپاهان ۴ ۱ ۰ ۳ ۴ ۷ ۳- ۳
۳ استقلال ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱- ۱
۴ شهرخودرو ۴ ۰ ۰ ۴ ۰ ۷ ۷- ۰

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: