پایگاه خبری خانه فوتبال:

شبکه خبری سی‌ان‌ان شنبه‌شب گزارش داد ماموران اعمال قانون آمریکا بسته‌ای را کشف کردند که حاوی سم رایسین بوده و به آدرس «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور در کاخ سفید ارسال شده بوده است.

براساس این گزراش، این بسته دو بار مورد آزمایش قرار گرفته و هر دو بار تایید شده که حاوی سم رایسین است. همه بسته‌ها و نامه‌های ارسال به رییس جمهوری آمریکا و دیگر مقام‌های رسمی این کشور پیش از رسیدن به مقصد مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

دونالد ترامپ

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سرویس مخفی کاخ سفید که مسوول حفاظت از ترامپ و خانواده او است، در حال تحقیق در این باره هستند.

سم رایسین از دانه‌های کرچک به شکل پود، قرص، غبار یا اسید تهیه و وارد شدن آن به بدن باعث حالت تهوع، استفراغ، خونریزی داخلی روده‌ها و معده، آسیب به کبد، طحال و کلیه و در نهایت باعث مرگ می‌شود.

سی‌ان‌ان گزارش داد که برای توضیح درباره این مساله به سرویس مخفی کاخ سفید مراجعه کرده، اما تاکنون توضیح دریافت نکرده است.

 

کلیک کنید: عکس دیده نشده از استایل جدید و هندی ملانیا ترامپ!

 

این اولین بار نیست که مقام‌های آمریکایی از جمله رییس جمهوری این کشور هدف حملاتی مشابه قرار می‌گیرند.

در سال‌های گذشته نیز بسته‌های مسموم و انفجاری به آدرس کاخ سفید ارسال شده، اما همگی پیش از رسیدن به مقصد توسط پلیس کشف شده است.

دونالئ ترامپ و همسرش

در سال 2018، سریالی از ارسال بسته‌های انفجاری به مقام‌های کنون و پیشین آمریکا از جمله «باراک اوباما» رییس جمهوری پیشین، «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین و «جو بایدن» معاون اوباما روی داد.

 

منبع:نامه نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: