پایگاه خبری خانه فوتبال:

سام درخشانی متولد 31 تیرماه سال 1353 است. سام درخشانی از جمله بازیگران توانای تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. سام درخشانی در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد.سام درخشانی  دانشجوی انصرافی تئاتر است.سام درخشانی دو فرزند دارد.

سام درخشانی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان، رؤیای گنجشکها، آوای باران، پشت بام تهران، همه چیز آنجاست و خوب بد جلف (۱ و ۲) نقش آفرینی کرده‌است  سام درخشانی اکنون مجری مسابقه تلویزیونی ایران است.

 

سام درخشانی

زندگی شخصی سام درخشانی

سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است. او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد.

مادرش می گوید : سام حتی در دوران بچگی اش هم هیچ شیطنت و آزاری برای ما نداشت باورتان نشود اما این عین واقعیت است.پسرم بی‌ دردسر بود از همان بچگی دوست داشت بازیگر شود آنقدر به این رویایش فکر کرد تا سرانجام به آن رسید

سام درخشانی

شغل دوم سام درخشانی

چند سال پیش بود که یک عطر فروشی راه انداختم اما با بالا رفتن دلار و نقدش شدن اجنسا نتوانستم ادامه بدهم و به نوعی شکست خوردم و در بیزنس سرخورده شدم !بعد از مدتی تصمیم گرفت رستوران داری کند و الان رستوارن دارد

رفاقت سام درخشانی

سام با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

ماجرای آشنایی و ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

سام درخشان و همسرش یک دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود در آن مهمانی سام درخشان با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و پس از مدتی منجر به رفت و آمد خانوادگی شده و باعث می شود سام و عسل شناخت بیشتری نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر پیدا کنند که در نهایت به ازدواج و وصال ختم می شود.

سام درخشانی

همسر سام درخشان اصلا فکرش را هم نمیکرد که این آشنایی اش با سام درخشانی به مرحله ازدواج برسد اما رفته رفته این حس در وجودشان ایجاد شده بود که می توانند زندگی خوب و مشترکی در کنار هم داشته باشند.

رخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

 

دنیای بازیگری سام درخشانی

سام درخشانی حضور در دنیای هنر را از با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و اولین بار با مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 به دنیای بازیگری قدم نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: