پایگاه خبری خانه فوتبال:

رحیم زارع نماینده مجلس درباره اصلاح نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال و عدم برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: «این مسائل دغدغه همه ما است. الان رئیس فدراسیون مشخص نیست و تیمی که در رأس فدراسیون فوتبال هستند، باید اساسنامه را زودتر می‌فرستادند و ایرادات مد نظر فیفا را برطرف می‌کردند که این کار را انجام ندادند. تا فیفا اجازه ندهد، نمی‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم و این فرآیند مشخص نیست تا چه زمانی طول بکشد.»

ادامه حرف‌های این نماینده را بخوانید: «این موضوعات به تحریم یا اشتباهات فردی بستگی ندارد. این موضوع فقط به رئیس فدراسیون وابسته نیست و همه افراد دخیل در امر باید عزم ملی داشته باشند. رئیسی با دانش سیاسی و بینش اجتماعی باید بیاید و ما پیگیر مشخص شدن تکلیف فدراسیون فوتبال هستیم. نمی‌دانیم آیا کسانی هستند که از داخل، خط می‌دهند و می‌خواهند همین تشکیلات غیرعملی به کارش ادامه دهد یا خیر.»

مهمترین نکته‌ای که این نماینده مجلس مطرح می‌کند، اما این است: «حدس و گمانی درخصوص خط دادن داخلی‌ها وجود دارد. شنیدم قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال آماده کردن پاسخی به فیفا هستند که کار در مراحل پایانی است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: