پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال برای بازی با الاهلی گفت: قطعا شرایط استقلال برای این بازی آسان نیست اما آن ها نباید ناامید باشند و بلکه با همه تلاششان باید به دنبال برتری در دیدار با الاهلی باشند تا بتوانند صعود کنند.

وی در ادامه افزود: استقلال در نیمه اول بازی با الشرطه درست مثل بازی با تراکتور بازی کرد. من نمی دانم چرا این تیم در نیمه های اول بازی خوب ظاهر نمی شود؟ اگر این اتفاق در بازی با الاهلی هم تکرار شود استقلال به مشکل می خورد. امیدوارم آن ها دو نیمه خوب را داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص احتمال توافق این تیم با الکس نوری اظهار داشت: تنها خود الکس نوری برای استقلال کافی نیست و بلکه باید عوامل دیگر هم برای موفقیت این تیم مهیا شود که امیدوارم این اتفاق هم رقم بخورد.

پاشازاده در خصوص این که آیا در صورت انتخاب نوری به عنوان سرمربی استقلال خودش نیز متمایل به حضور در کادر فنی این تیم است گفت: اگر شرایط برای حضورم مهیا باشد دوست دارم در استقلال مربیگری کنم. چرا که با توجه به حضور چند ساله ام در فوتبال آلمان با سیستم و فوتبال آلمانی ها آشنایی کافی دارم و فکر می کنم بتوانم به استقلال کمک کنم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: