پایگاه خبری خانه فوتبال:

الشارجه در دو بازی اخیر خود در مجموع  10 گل به ثمر رساند تا به نوعی برای قرمزهای تهران در بازی آخر مرحله گروهی خط و نشان بکشد.شارجه با ستاره های خوش تکنیک خود شب گذشته بارها مدافعان التعاون را آزار داد و شانس صعود آن ها را به حداقل رساند.

آنچه در بازی شارجه و التعاون مشهود بود ضعف دروازه بان التعاون در دریافت هر شش گل بازی بود اما با این حال نمی‌توان از مهارت ستاره های خارجی تیم الشارجه نیز نگفت، ولیتون، کایو و کورونادو در ترکیب شارجه در دو بازی آخر این تیم حسابی درخشیدند تا آمادگی بالای خود را به رخ حریفان بکشند.

نگاهی به آمار بعد از بازی دو تیم و عداد دریبل هایی که بازیکنان خط حمله الشارجه انجام دادند زنگ خطر را برای مدافعان با تجربه پرسپولیس به صدا درآورد. با توجه به وضعیت خط حمله پرسپولیس و عدم توانایی در امر گلزنی، آن ها اگر فریب بخورند بی تردید فرصت جبران را از دست خواهند داد.

دو گل از شش گل الشارجه روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید،کادرفنی پرسپولیس باید به مدافعان و هافبک های این تیم گوشزد کنند تا حدالمکان پشت محوطه جریمه خطا نکنند تا بازیکنان شارجه صاحب ضربه ایستگاهی نشوند در کنار این موضوع باید مدافعان پرسپولیس حواسشان به سانترهای کورونادو باشد.

الشارجه در ضد حملات بسیار خطرناک است. آن ها از گوشه توپ را به حرکت در می‌آورند و وینگرهایشان توانایی قابل توجهی در شوت زنی و گلسازی دارند. ضعف بازیکنان التعاون برابر شارجه نشان می‌دهد که پرسپولیس هم در دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم می‌توانست با تعداد گل های بیشتری آنها را شکست دهد اما به دو پیروزی 1-0 قانع شد تا حالا کارش سخت شود.

ولیتون سوارز مهاجم ۳۳ ساله شارجه چهره اصلی بازی شب گذشته این تیم مقابل التعاون بود. او که فیزیکی عجیب دارد، توانست مقابل حریف عربستانی هت تریک کند تا شارجه به برد ۰ - ۶ مقابل این تیم دست پیدا کند.

ولیتون که در کارنامه خود سابقه آقای گلی لیگ برتر روسیه در دوران حضورش در اسپارتاک مسکو را دارد، قطعا به صورت ویژه توسط کادر فنی پرسپولیس آنالیز خواهد شد، اما آنچه مشخص است مدافعان پرسپولیس نباید لحظه‌ای از او غفلت کنند چرا که اشتباه مقابل این مهاجم خطرناک می تواند به قیمت حذف پرسپولیس از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تمام شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: