پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسماعیل حلالی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنم باید در مورد مسائل غیرفنی صحبت کرد. با وجود اتفاقات غیر فنی که رخ داد صحبت کردن در مورد مسائل فنی درست نیست. شما دیدید که مدافع الدحیل به شکلی خنده دار و عجیب دو ساعت قبل از بازی کارت قرمزش بخشیده می‌شود و مقابل پرسپولیس به زمین می‌رود. همچنین داور پنالتی برای الدحیل گرفت اصلا خطا هم نبود، چه برسد به پنالتی.

وی ادامه داد: همه دیدیم که داور یک پنالتی مسلم هم برای پرسپولیس نگرفت و تمام خطاهای ۵۰-۵۰ را به نفع الدحیل گرفت. حالا در این شرایط مگر می‌شود در مورد مسائل فنی صحبت کرد؟ داور سریلانکایی عملا بازی را خراب کرد و دست و پای پرسپولیس را بست. تا زمانی که ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی قوی نداشته باشیم همین است و به راحتی حق تیم‌های ایرانی را می‌خورند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: واقعا انقدر ناراحت هستم که نمیدانم چه بگویم. آخر چطور می‌شود یک داور به این وضوح سر یک تیم را ببرد؟ مطمئن باشید بعدا مشخص می‌شود پشت پرده ماجرا چه بوده است.

حلالی خاطرنشان کرد: یکی به من بگوید چطور می‌شود ۲ ساعت قبل از یک بازی کارت قرمز یک بازیکن بخشیده شود؟! شک نکنید که با پول و با برخی لابی‌ها چنین اتفاقی رخ داده و کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین تصمیمی گرفته است. کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نهاد بیشتر غیرورزشی است که تصمیماتش را سیاسی می‌گیرد، اما در همین نهاد هم هیچ کرسی تصمیم گیرنده‌ای نداریم. البته وقتی هنوز فدراسیون ما روی هوا است و رییس ندارد، توقعی نمی‌رود که در آسیا به حرف ما گوش کنند. ما وقتی هنوز فدراسیون درستی نداریم چطور می‌توانیم از نمایندگان کشورمان در AFC در آسیا دفاع کنیم؟!

وی تاکید کرد: به خاطر مدیران فوتبالی خوبی که داریم و البته وکلای قوی که فدراسیون دارد در تمام پرونده‌ها و رویه‌های afc و فیفا شکست میخوریم! آن هم به خاطر اینکه واقعا افراد کاربردی روی کار هستند! تا زمانی که شرایط چنین باشد هیچ انتظاری نباید داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ گفت: بالاخره شانس داریم و می‌توانیم با پیروزی در بازی آخر به دور بعد صعود کنیم اما کار ما خیلی سخت است. تیم الشارجه نشان داد که تیم خوبی است و دیدید که ۶ گل به التعاون زد، به خاطر همین می‌گویم کار ما سخت است، اما نشدنی نیست.

حلالی در مورد شرایط فعلی پرسپولیس عنوان کرد: تیم خوبی داریم البته در پست‌های دفاع راست و دفاع چپ واقعا مشکل داریم. نمی‌توان با یکی دو بازیکن در این پست‌ها وارد لیگ شویم. در خط حمله هم مشکلاتی وجود دارد هرچند آل‌کثیر عالی بازی کرده اما سوال من این است که چرا به عبدی بازی نمی‌رسد. ما زمانی می‌توانیم از بازیکنانی مانند آرمان رمضانی استفاده درست بکنیم‌ که به خوبی توپ ها را به کناره‌ها ببریم و بتوانیم سانتر درست انجام بدهیم ولی تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد بازیکنی مثل رمضانی اصلا کارایی ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: