پایگاه خبری خانه فوتبال:

کادر فنی پرسپولیس که در چند وقت اخیر همواره نیمه مربیان را به سود خود به پایان رسانده، مقابل الدحیل قطر توفیقی نداشت. یحیی گل‌محمدی به همراه کادر فنی پرسپولیس در اکثر بازی‌های لیگ و در نیمه‌های دوم با تغییراتی که بین دو نیمه انجام می دادند و نکاتی که به بازیکنان تاکید می کردند به آنچه در نیمه اول رخ می داد واکنش بهتری نشان داده و جریان بازی را به نفع خود تغییر می دادند حتی در دو بازی قبلی مقابل التعاون هم تیم در نیمه دوم به گل رسید که تغییرات اعمال شده در ترکیب برای رسیدن به گل کاملا مشخص بود.

اما آنچه در بازی دیروز جای سوال داشت واکنش یحیی به عقب افتادن از حریف قطری بود. پرسپولیس تا دقیقه 60 و  قبل از دریافت گل از الدحیل بازی برابری ارائه ‌داد و چند فرصت گلزنی را هم به راحتی از دست دادند و حتی در دقایقی برتر از حریف قدرتمند خود بودند، قرمزها در بازی برابر الدحیل سعی داشتند نتیجه بازی را با ارائه بازی هجومی و سانتر از جناحین برای خلق موقعیت های بیشتر گلزنی عوض کنند اما بازی احساسی و هیجانی شاگردان یحیی گل محمدی مانع از تغییر نتایج شده است.بازیکنان پرسپولیس بجای اینکه حساب شده عمل کنند سعی می کردند تنها با پاس های بی هدف، وظیفه فردی خود را فارغ از کار تاکتیکی برای رسیدن به گل انجام دهند.

تیمی که هیچ پلان دومی برای جبران نتیجه مقابل الدحیل قطر نداشت اکنون با 7 امتیاز در رده سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد که برای صعود باید از سد حریف با انگیزه ای به نام الشارجه امارت عبور کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: