پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه به مصاف شاگردان ژاوی خواهد رفت، قرمزها می خواهند در برابر حریف خود با قدرت در زمین ظاهر شده و ستاره های این تیم به خصوص بغداد بونجاح مهاجم خطرناک و فرصت طلب السدی ها در بازی ، را زمین گیر کنند.

پرسپولیسی ها که از این مهاجم زهردار و گلزن السدی ها اصلا خاطره خوشی ندارند برنامه ویژه ای برای مهار وی در بازی فردا دارند. بونجاح که در دیدار رفت فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و تقابل رو در روی با قرمزها در موقعیتی کاملا مشهود به آفساید موفق به باز کردن دروازه این تیم شده بود، در بازی برگشت مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی اسیر کار خوب بازیکنان پرسپولیس در خط دفاع این تیم شد و  توفیقی نداشت. 

بونجاح در حالی آماده رویارویی با پرسپولیس می شود که در 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا 4 بار موفق به گلزنی برابر این تیم شده است، با توجه به عملکرد خوب این مهاجم الجزایری در جمع شاگردان ژاوی به نظر می رسد همچنان می تواند برای پرسپولیس دردسرساز  شود. در چنین شرایطی پرسپولیسی ها در تلاش هستند در این بازی مانع از گلزنی این ستاره السد در بازی پیش روی خود شوند تا با برتری در این دیدار به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان صعود کنند.

تیم‌های السد و پرسپولیس از ساعت 17:10 فردا (یکشنبه) در دیدار دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار می‌گیرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: