پایگاه خبری خانه فوتبال:

سعید مراغه‌چیان در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت مجید نامجومطلق، اظهار داشت: استقلال مقابل الاهلی خوب بازی کرد چون محکوم به بردن بود. باید مقابل پاختاکور هم همین‌گونه بازی کند.

وی افزود: تعجب من از این است که مهاجم خوبی مثل امیرارسلان مطهری چرا در ترکیب اصلی نیست. به نظرم او اگر در دیدار مقابل الشرطه و پرسپولیس هم در ترکیب اصلی حضور داشت، استقلال می‌توانست پیروز آن بازی‌ها باشد. مطهری واقعاً بازیکن تاثیرگذاری است و امکان دارد نیمکت‌نشینی باعث اُفت او شود. این بازیکن هر زمان که به زمین آمده، یا گل زده یا تاثیرات مثبت زیادی داشته است.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص دیدار استقلال با پاختاکور ازبکستان، تصریح کرد: استقلال در شرایط روحی خوبی قرار دارد و فکر می‌کنم مقابل پاختاکور موفق می‌شود. این موضوع را هم باید در نظر داشته باشیم که نباید پاختاکور را دست کم گرفت چون تیم فیزیکی و قدرتمندی است. نقطه قوت استقلال، انگیزه بازیکنانش است و به نظرم باید از ابتدا، بازی را تهاجمی آغاز کنند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در پایان پیرامون وضعیت تیم نامجو‌مطلق، خاطرنشان کرد: تیم استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه خوب بازی نکرد، اما نامجومطلق کارش را بلد است و هر چه گذشت تیم او بهتر شد. این تیم مقابل الاهلی واقعاً نمایش خوبی داشتند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: