پایگاه خبری خانه فوتبال:

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در مدت زمان حضورش در این باشگاه سعی کرده است باب میل هواداران رفتار کند و مدام از ساختن استقلالی قدرتمند سخن می گوید اما در عمل هنوز اتفاق مهمی در باشگاه صورت نگرفته است.

سعادتمند در چند ماه گذشته ابتدا سعی کرد برنامه های اقتصادی باشگاه را سر و سامان بدهد و اسپانسر های جدید برای استقلال جذب کند که نتیجه آن عقد قرارداد با شرکت آریا برتر و فسخ قرارداد با همین این شرکت بود که در نهایت سعادتمند با فولاد متین به عنوان اسپانسر جدید قرارداد امضا کرد.

چند هفته پیش سعادتمند و فرهاد مجیدی سرمربی سابق آبی ها در حالیکه که استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی را داشت با هم به مشکل خوردند و در نهایت بعد از کلی حواشی استقلال در فینال جام حذفی شکست خورد و جام قهرمانی از دست آبی ها رفت.

مدیرعامل استقلال که در آن دوره زمانی به کشور ایتالیا سفر کرده بود حسابی باعث دلخوری مجیدی سرمربی وقت استقلال شده بود. هرچند سعادتمند ابتدا دلیل سفرش به ایتالیا را مذاکره با آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال و تخفیف گرفتن از این مربی عنوان کرده بود اما بعدتر مشخص شد مدیرعامل استقلال خیال بازگرداندن استراماچونی به ایران را دارد که با قانون جدید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت حضور مربی و بازیکن خارجی دید در لیگ ایران این پروژه با شکست مواجه شد.

سعادتمند بعد از ناکامی در قهرمانی جام حذفی و بازگرداندن استراماچونی به استقلال، سراغ جذب گزینه جذابی همچون الکس نوری مربی دورگه ایرانی - آلمانی رفت که سابقه مربیگری در بوندسلیگا را دارد اما تا امروز اطلاعات دقیقی از روند مذاکره با نوری رسما اعلام نشده و چند روز پیش و در حالی که استقلال در گیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود مدیران استقلال اعلام کردند تا پایان بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از مجید نامجو مطلق حمایت می کنند.

حالا بعد از این اتفاقاتی که برای شما به صورت مختصر تشریح کردیم، هواداران میلیونی استقلال به شدت از عملکرد مدیران باشگاه و شخص سعادتمند انتقاد دارند و اصلا بعید نیست سعادتمند تحت فشار بی امان هواداران و صفحات مجازی از سمتش برکنار شود یا استعفا دهد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: