پایگاه خبری خانه فوتبال:

شب گذشته بود که محرم نویدکیا به طور صریح و البته کاملا صمیمانه از محمود کریمی برای حضور در کادر فنی سپاهان دعوت کرد و از او خواست تا به او پاسخ مثبت بدهد.

این دعوت در شرایطی مطرح می شود که محمود کریمی پیش تر و پس از پایان همکاری ناموفق با زلاتکو کرانچار اعلام کرده بود قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

با این وجود حالا و ساعاتی پس از صحبت های محرم نویدکیا، محمود کریمی در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه"، به دعوت او که برادرانه از همبازی سابق خود مطرح شد، پاسخ مثبت داده و اینطور حرف هایش را در این مورد آغاز کرد و گفت:« من برادرانه تصمیم گرفتم که به محرم کمک کنم.»

او سپس به نکته ای اشاره کرد و افزود:« من به محرم گفتم که نیاز داریم که یک کادر فنی قوی داشته باشیم. به جز من محرم در حال صحبت با چند مربی کارکشته است. هنوز هیچ اسمی مطرح نیست ولی قرار است آقای تکسیرا که یک مربی خوب و با دانش است و محرم از او در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر راضی بوده است، او خواهد ماند. احتمالا یک آدم قوی دیگر به کادر فنی اضافه خواهد شد. هواداران خیالشان راحت باشد که محرم نویدکیا کادری با تجربه و خوب خواهد داشت.»

محمود کریمی با انتشار این استوری تاکید کرد هنوز  هیچ مربی‌ای برای حضور در کادر فنی سپاهان با محرم نویدکیا به توافق نرسیده است. او در مصاحبه خود توضیح داد که صحبت هایی با یکی دو مربی در جریان است ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

کریمی که پیش تر در دوران کرانچار هم با این مربی کروات همکاری داشت، با اشاره به آن دوران بر داشتن کادری قوی برای موفقیت سپاهان اشاره کرد و تاکید داشت:« در آن زمان هم قرار بود یک مربی کروات به تیم اضافه شود. متاسفانه ایشان نیامد و به العین رفت. به هر حال در آن زمان تیم ما از نظر کادر فنی ناقص ماند. متاسفانه یکی از مشکلاتی که در آن سال داشتیم، همان بود. من از محرم خواهش کردم که کادری قوی ببندد. البته خودش هم می داند و به این موضوع واقف است که چطور کادرش را ببندد.»

با این وصف باید محمود کریمی بازیکن سابق طلایی پوشان که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه سپاهان است هم به ترکیب جدید تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد و منتظر ماند تا مشخص شود چه چهره ای به عنوان دستیار اول در کنار محرم کارش را شروع خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: