پایگاه خبری خانه فوتبال:

بارسلونا قدم اول در فصل جدید را محکم برداشت و توانست در نیوکمپ با 4 گل بر ویارئال پیروز شود. ستاره بازی آنسو فاتی بود که دبل کرد و لیونل مسی هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

در پایان بازی گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسلونا در مورد درخشش فاتی گفت:« فاتی هنوز خیلی جوان است ولی شخصیت ویژه ای دارد. فاتی می داند عضوی از تیم اول بودن و قرار گرفتن در ترکیب ثابت، چه مسئولیتی دارد ولی پا پس نمی کشد. او دقیقا می داند که چه می خواهد و خیلی خوب بازی می کند و حرف های بیشتری نیز از او خواهیم شنید. فاتی آینده و حال بارسلوناست.»

با این حال فاتی تنها تا 2022 قرارداد دارد و تنها بند فسخ او از 180 به 400 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل بیم از دست دادن او احساس می شود. آمور در این رابطه گفت:« در رسانه ها متوجه شدم بند فسخ فاتی به 400 میلیون یورو افزایش یافته است. در مورد مسائل قرارداد بازیکنان نمی خواهم در رسانه ها صحبت کنم.»

وضعیت لیونل مسی:« مسی وقتی در زمین است و بازی می کند خوشحال است. این را برابر ویارئال هم نشان داد. مسی به باشگاه متعهد است و معتقدم با همین تیم بار دیگر قهرمانی را تجربه خواهد کرد.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: